22.11.2004 BEHEMOTH, PUNGENT STENCH, DISFIGURED CORPSE, HYPNOS, CHAOS IN HEAD


Vstupenka není z koncertu kterého jsem se účastnil, protože jsem nikde na netu nenašel nic, co by nasvědčovalo, že Behemoth v Pardubicích v Ponorce vystoupil. Našel jsem pouze info, že tohle tour skončilo na pěkném 7 místě v anketě Břitva o nejlepší koncert 2004. Dál jsem našel datum konání a vystupující kapely, že vstupenka na místě stála 280Kč a v předprodeji 250Kč. A to je vše přátelé.
Z dnešního pohledu je neuvěřitelné, že Behemoth, který dělá headlinera předním metalovým festivalům, byl k vidění pro padesát lidí v maličkatém klubu v Pardubicích :-)

2 komentáře:

  1. Jo, já jsem tam byl.
    Nergal na konci stál u vchodu a každému odcházejícímu poděkoval, že přišel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mam aspon potvrzeno, ze nekecam. Nikdo mi tuhle akci moc neveri.

      Vymazat