REEK OF SHITS, OSLAVA NAROZENIN 2002

Před hromadou let jsem se sebral s kámošema a jednou neznámou dívkou, že vyrazíme na jednu oslavu narozenin do pro mě do té doby neznámé obce Arnultovic. Škodověnka si to supěla a my dorazili do místní sokolovny, kde se nás sešlo jen pár, protože ve stejný den byla poblíž nějaká jiná akce. Já jen vím, že tam hráli REEK OF SHITS. A prý ještě jedna nějaká vrchlabská kapela, ale to si vůbec nevybavuju. Spotřeba piva v ten den byla velká. Taky jsem se po letech dozvěděl, že poněvadž tam byly jen dvě kapely, tak Reek Of Shits celý svůj set odehráli dvakrát. Jak je vidět na fotkách dole, stačí málo ke štěstí. K našemu štěstí stačila flaška prasečí krve kterou tam měli Reek Of Shits na svoje pomazání a zapomněli ji na hajzlech. Nechtěl bych tam druhej den uklízet... Taky jsem se tam stal noisecoreovou "celebritou", to když zrovna na pódiu nikdo nebyl, oslavenec Tomáš (toho času bicmen kapely Utopia) zasedl za bicí a spustil noisecoreovou palbu. Já, toho času našrot, vyšplhal jsem k mikrofonu a zařval si do jeho masakrálních bicích několik nesrozumitelných slov. Naše "kapela" se jmenovala The Noise Of Debils, nenahráli jsme žádnou nahrávku a měli jsme jen jedno minutové vystoupení :-) Ještě si vybavuju, že jsme se za svítání šli do nedaleké řeky opláchnout a že byla šíleně ledová voda.



Pro další fotky klikni na "Další informace"















Žádné komentáře:

Okomentovat