31.10.2008 MALIGNANT TUMOUR, THEMA ELEVEN


Původně na této akci měl vystoupit Motorhead, ale pořadatel se nedovolal Lemmymu, tak zkusil aspoň MALIGNANT TUMOUR a těm se dovolal, tak místo Motorhedů byli Malignanti. A THEMA ELEVEN k tomu. Mě se Thema 11 nikdy moc nelíbila a když už se mi začala líbit, tak se rozpadli. To Malignanti se mi naživo líbí pořád. A navíc v kině ty vole haluz jak cyp pičo. Koukal jsem na ně ze schodů, jak si drtěji ve vestibulu Kina Central v Hradci Králové ten svůj hevík a bylo to hrozně příjemný, stejně jako příjemná obsluha v příjemném baru. Dokonce tak příjemná, že jsem druhý den psal provozovateli tamního baru, aby holkám rozhodně zvedl výplatu. Škoda, že takových akcí není víc a klidně na tý chodbě v kině. Fakt se mi tam líbilo. Fotka Šimka s dovolením ukradena z Tomášovýho rajčete, kde je jich mnohem víc. Fotka obsluhy baru vyňata z pochvalného emailu, který jsem psal provozovateli. Je zajímavý, že jinou fotku než děvčat za barem z tohoto večera jsem nepořídil :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat