SPARK 1/1992

 


Nedávno se mi podařil husarský kousek. Dokázal jsem sehnat první čísla časopisu Spark. To je věc nevídaná, neboť sehnat tato čísla není nic lehkého. A neplatit za ně ani korunu tvrdé české měny, je kousek ještě husarštější, než přinutit europarlament, aby nevymejšlel píčoviny. Pokud už se někde tyto časáky objeví, jejich majitel za ně chce částku v hodnotě několika stokorun za kus, což rozhodně neodpovídá kvalitě obsahu. Mě osobně třeba z celého čísla zajímá jen pár článků a zbytek je pro mě nepoužitelný. Tady jde spíš o to, že v době kdy to vycházelo, jsem neměl peněz nazbyt a zvědavost teď na prahu stáří, je velká. Je zábavné sledovat, jak kapely, které vedly rozhovory v té době, plácaji nesmysly a v dalších rozhovorech třeba za rok, mluví uplně jinak. Takže jsem se rozhodl první dva ročníky pěkně zdokundamentovat za pomocí mého předpotopního skeneru, a on-line převodníku JPG to PDF a výsledek, tedy první číslo časopisu Spark, si můžete stáhnout na odkazu níže. Upozorňuju předem, že jsem se nesral s žádným zarovnáváním a upravováním, takže je to celý nakřivo a prostě je to hnusný. A taky majitel časopisů má uvnitř různé výpočty a poznámky... Ale darovanému koňovi na chrup nehleď!! 



Žádné komentáře:

Okomentovat