OBSCENE EXTREME 2016



Rok dvatisícešestnáct nás lákal na Gutalax a jejich ToiToi show, což byl menší koncert který se konal mezi smradlavými (i když první den ještě ani moc ne) ToiToikami ve sracím městečku na festivalu. Měli malinkaté pódium a snad tam měli i natáčet DVD, ale asi z toho sešlo, protože když se k nim na podium nahrnuli blázni všeho druhu, tak se to pod nima propadlo. Nejlepší výhled na to všechno měl maník sedící na štítu pivního stanu (viz. fotka níže). Každopádně pro nás, jako pro normální fanoušky, kteří se chtěli podívat na Gutalax, to bylo zklamání, protože zvuk stál za piču a nic jsme neviděli.... Na druhou stranu nejlepší kapelou jednoznačně byli SODOM (video). A to jsem na začátku říkal, že to bude pro mě třičtvrtě hodina nudy a utrpení. Opak byl pravdou. Vydali jsme se zaujmout skvělá místa asi ve čtvrté řadě uprostřed a tak jsme měli strýčka Toma a jeho kumpány jako na dlani. Zvuk byl naprosto excelentní a to co hráli, to mě tak strašně moc překvapilo a potěšilo. Čekal jsem thrash metal ale dostal jsem trochu tvrdší Motorhead. Bylo to vynikající a od té doby nejlepší koncert co jsem shlédl. Z pomyslného trůnu je sesadil až Igorrr v Praze. Kapelu MELT BANANA (video) znám už asi třista roků, ale nikdy jsem nenašel odvahu si je pustit doma jen tak. K jejich vystoupení jsem přistupoval tak, že to buďto bude dobrý, nebo špatný. A bylo to jiný. Jinak dobrý!! Nejšílenější kapelou byli RAMIN KUNTOPOLKU (video). Nejtvrdší kapelou tohoto ročníku byli DEVOURMENT (video), který rozmázli bojiště jak nějakého zkurveného chrobáka. Vynikající. A tak by se dalo pokračovat dál... Brujeria, Rotten Sound, Venomous Concept, Lock Up,...….Trochu k nasrání byla několikahodinová fronta u merchandise, takže jsem se na to letos vykašlal. Jinak ale opět výtenčný ročník!







Pro další fotky klikni na "Další informace"


















































Žádné komentáře:

Okomentovat