OBSCENE EXTREME AFTERPARTY SHOW 2017


Ty vole ty vole ty vole ty vole! Tentokrát musím na aftershow party!!! Ty vole MALIGNANT TUMOUR tam budou hrát starý songy ve starý sestavě! Ty vole ty vole ty vole... Jo takhle nějak to bylo. Takže pokračování po dlouhý době i v neděli na afterparty (které jsem se několik let neúčastnil). A byla to pecka! Afterparty se již nějaký ten rok koná v pivním stanu, ve kterém je po festivalu nehoráznej smrad a špína a vlhko a teplo. Ale kdo by si nechal kurva ujít takovou událost jako je Malignant Tumour se songama z jejich nejlepšího období? Já teda ne a tak jsem pln nadšení obdivoval tohle vystoupení. Ale ani ostatní nebylo k zahození. Naopak. NOWYOURFUCKED to tam rozmrdali taky solidně. Celá afterparty byla prostě výborná a já jel domů tak strašně spokojenej až to hezký nebylo... Stala se mi tam tak trochu komická situace, kdy sedím s kámoškou u stolu, popíjíme pivko a vzpomínám na vystoupení šíleného klauna, které proběhlo v rámci festivalu a ptám se kámošky, jako jestli taky viděla toho blázna. A ona na mě s úsměvem myslíš toho co sedí naproti tobě? No ty vole já ho v civilu když zrovna neměl vrtačku v nose nebo propíchnutý koule, vůbec nepoznal. Samozřejmě mu to kámoška, která ho zná, hned vyprdelila jakej jsem to blbec, no tak jsme se trochu zasmáli a z následné fotky mám velkou radost. Hrozně příjemný chlapík!!



Žádné komentáře:

Okomentovat