22. 4. 2016 STERCORE, LUPARA:THE WIDOWMAKER, ERRANTES, PROLAPSED


Na facebooku  bylo uvedeno 23 lidí, který se zúčastněji a možná nás tam ani tolik nebylo. Vstupný bylo 90Kč. Zvukař byl jinej než obvykle v tomto klubu. Jsem si řiklal, kurva to bude zase zvuková koule... Byl to mladý, hezký, inteligentní junák v modrých kalhotách a s bekovkou na hlavě. Ale ty vole!! Zvuk jakej on z toho aparátu vytřískal! Většina těch blbů na Brutal Assaultu by se od něj mohla učit. Zcela evidentně věděl co dělá... První kapela PROLAPSED - pecka jak svině! Hráli bez basy ale vůbec to nebylo znát. Zvuk křišťálově čistej. A ta muzika. Ty vole to byl nářez! Dva výborný zpěváci! V jejich muzice bylo všechno co máme rádi. Thrashový rify, blackový kytary, deathový vokály, grindový prasopaly… Druhá kapela ERRANTES. Tam to bylo trochu slabší, ale některý songy nebyly špatný. Nejslabší kapela z večera. A jejich basák se pohupoval a tvářil se jak buzík. Třetí kapela LUPARA: THE WIDOWMAKER to byla zase jiná liga. Suprovej brutal death. Přesně ten typ, kterej se mi nelíbí poslouchat doma ale mám ho rád naživo. Během jejich vystoupení vypadnul proud typu elektrického na podiu, ale asi za 5 minut se už zase hrálo. Poslední kapela byli Slováci STERCORE. Těšil jsem se na ně, ale už během večera jsem viděl jak jsou Slováci přichcaný. To byl taky nápad nechat kapelu ze Slovenska hrát jako poslední. Zpěvák sotva chodil. Při zvukovce vypadnul proud typu elektrického v celým klubu. Asi na 20 minut. Potom teda dodělali zvukovku a pustili se do toho. Bylo to dobrý. Na to, v jakým stavu se kluci nacházeli. No bubeník si po pátým songu sednul na zem absolutně hotovej s tím, že už prostě nemůže. Takže ve výsledku hráli asi 15 minut. Za mě ale rozhodně spokojenost. Jen ta návštěva byla hrubě pod optimem. Při Stercore tam mohlo bejt tak 10 lidí a z toho bylo tak 11 z jiných kapel. Prostě bída...

Žádné komentáře:

Okomentovat