2.4.2004 NO MERCY FEST



Hromada hudbychtivých lidí (prej 1000 platících hlav!!), patnáct kapel, dvě pódia. Malá scéna v přízemí, velký sál v prvním patře. Když začal vrchní sál pařit, Abaton, nějaká stará továrna kde se festival konal, neměl daleko k propadnutí podlahy. Z kapel si docela dobře vybavuju HYPOCRISY, protože mě tam nějaký ožralý Polák s dvaceticentimetrovými hřeby na koženém předloktí ohrožoval takovým způsobem, že jsem ho chytnul pod krkem a i jeho kamarádi pochopili, že s takovou retro-buzna-ozdobou by v přeplněném  sálu neměl co dělat, respektive by neměl lidem vypíchávat oči a odvedli si ho pryč. Pořídil jsem pár fotek a vzpomínám si, že se mi tam i přes spoustu lidí líbilo. Dobří byli CARPATHIAN FOREST, KATAKLYSM, CANNIBAL CORPSE. Zašel jsem se mrknout i na POPPY SEED GRINDER, kteří hráli na malém pódiu,  ale zvuk byl o ničem. Nahoře to bylo zvukově velmi dobré.



Pro další fotky klikni na "Další informace"





















Žádné komentáře:

Okomentovat