Blackmetal v Pardubicích vs. křest EP na severu




Čtvrtou akcí letošního října měl být blackmetal v Ponorce pořádaný kapelou Nihilin. Akce byla bohužel zrušená, takže jsem se těšil, že zavítám na sever za svým věrným přítelem SODíkem a pokřtím společně s ostatními nové EP Anime Torment. Jenže ten náš ministr zdravotnictví je takovej kokot že se díky jeho postiženým rozhodnutím nekonala ani tato akce. Kdy se mi to zase poštěstí, abych měl volný víkend a zrovna se konal koncert? Sereš mě krizový štábe. 

2 komentáře:

  1. Danečku, Ty Vole, to super komentář. Nechceš napsat knížku ?

    Obelix.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vole, napsal jsi to ke špatnýmu příspěvku :-) A knížku jsem už napsal. Nikdo mi je nechtěl vytisknout, tak jsem si vytiskl a svázal jeden kus pro sebe.

      Vymazat