11. 3. 2022 GORE GANG BANG PARTY

Zatímco já jsem smrděl na noční směně v továrně na výrobu kovových obalů pro potravinářský průmysl, můj věrný přítel ze severu křepčil na akci nazvané GORE GANG BANG PARTY v Teplicích. Nikde jsem nenašel žádný pěkný oficiální plakát, takže jen obrázek latexové dívky z oficiální události na facebooku...

A protože jsem se nemohl zúčastnit, na kolenou jsem pěkně poprosil SODíka, aby stejně jako z minulého koncertu zase napsal pár dojmů aby tady na blogu řeč nestála....


"11.3.22 jsme měli být úplně někde jinde a na úplně jiné akci. Ale protože situace pro ruské kapely není příznivá, skončil jsem místo v Praze na Uratsakidogi v Teplicích na Gore Gang Bang Party (jak jsem se později dozvěděl, měla to být jakási oslava narozenin). Na akci mě upozornila dcerka, jelikož její kamarádka má za přítele kytaristu z účinkující kapely Hystos. Do Teplic jsme se vydali vlakem Krušnohor a z nádraží do Klubu Božák po svých (cca 20 minut svižné chůze). V tomto klubu jsem byl naposled snad před 20 lety a tehdá k tanci hrála kapela Jolly Joker And The  Plastic Beatles of The  Universe. Mám dojem, že se to tam od těch dob moc nezměnilo. 
Na to že bylo půl hodiny do začátku, zel klub prázdnotou. Obsluha, Richard, dvě metly a pár pobíhajících pankáčů. Dali jsme si s dcerkou pivo (na pípě byl namalovanej Kozel a moc mi chutnalo), pokecali s Richardem a čekali co se bude dít.


Jak se asi po hodině ukázalo, pobíhající pankáči byli  z kapely RFŠ (Rachot Fráni Šrámka). Jako votvírák dobrý. Svižný úderný punk.  Na to, že hráli asi pro pět lidí, drtili to kluci dobře.


Druzí nastoupili Hystos. Pouštěl jsem doma dcerce nějaká videa, aby věděla co že to hrajou, když už tam jedeme hlavně kvůli nim a byla na to připravena. Chlapce jsem už viděl a abych byl upřímný, nikdy mě to moc nebavilo. Nevím zda to bylo  vypitým pivem, ale jejich set se mi líbil velice a velice jsem si ho užil. Ke konci produkce nesměly chybět covery od Brujeria a Root. Minulý týden jsem Richardovi povyprávěl, jak se při jeho přednesu těchto písní autor tohoto blogu smál až se za břicho popadal. Odezpíval tyto písně v paruce. Asi se stydí :o).


Lidí už bylo trošku víc, ale jak to tak na podobných akcích bývá, jednalo se o většinou o členy dalších kapel... Kapelu Critical Madness jsem snad nikdy neviděl (nebo si to nepamatuju). Byl to nářez, já nacamranej, takže se mi to asi líbilo. Rád bych k produkci této kapely napsal víc, ale v tu dobu jsem měl odumřeno už asi hodně mozkových buněk.


Někdy v mezičase jsem pokecal na baru s klukama z Top Secret. Vysekl jsem jim poklonu, že mají to srdce se trmácet takovou dálku a zahrát pro pár lidí. Taky jsem zavzpomínal  na Jódl Fest vol.3 v Chrudimi, kde hráli totálně zbouraný a mezi písněmi vyprávěli o týpkovi, co si vaří koprovku a pak ji žere čtyři dny. Popravdě asi moc nevěděli  o čem mluvím (ale dá se zhlédnout na YT kanále Růžové veverky). No a když začali hrát, tak jsem je trošku prudil, že chci o tý koprovce, tak mi nakonec zahráli. Ale protože žádnou píseň o koprovce nemají, tak mi zahráli o koprofilii. Koprovka nebo koprofilie, pro mě stejný hnus.


Už bylo poměrně dost hodin a pro nás přijel dcerky přítel, který se vracel z Brna. Akce pokračovala dál (v programu bylo avizováno Freak a Fetish Show a skutečně se tam dvě dívky promenádovaly v latexu, ale než jsem si je stihl dostatečně okouknout, navlékly na sebe bundy. Teplo v klubu moc nebylo), ale odvoz  byl unavený, já byl unavený a dcerka byla taky unavená, tak jsme oželeli zbytek programu a vydali se směr domov. Celou cestu jsem proškytal. Akce to byla povedená. Velká škoda, že si nenašlo cestu více lidí."













A schválně, kdo si všiml, že už opět jde nastavit černé písmo

Žádné komentáře:

Okomentovat