3.6.2006 KOLÍNSKÝ OSTROV


Bylo to v době, kdy v Kolíně celkem krátkou dobu fungovala automobilka TPCA, když si moje tehdejší přítelkyně usmyslila, že tam půjde pracovat. Takže jsem se celkem často ocital ve městě, kam bych za normálních okolností asi jen tak nevyrazil. A protože tam dostala byt, tak jsem u ní občas přespal a když už jsem tam přespával, tak proč si nejít někam vyhodit z kopýtka. Metalový koncert tam zrovna žádný nebyl, tak jsme spolu zašli na Kolínský Ostrov, kde si daly dostaveníčko kapely a příznivci country a bluegrass, tedy muziky, kterou nevyhledávám. Musím se ale přiznat že se mi to tam líbilo. Velkou měrou na tom má zásluhu počet vypitých piv, kterých jsem do sebe během dne oklopil fakt hodně. Pamatuju si, že jedna z kapel měla dokonce i regulérní metalový song, a to mě hrozně potěšilo. Nejvíc se mi líbila kapela Qjeten, kde jak poznamenal zpěvák, jejich jméno je zkomolenina slova kretén, ale dávejte si to na country plakáty, žejo… Cestou na ostrov jsem se také dozvěděl, že jistý Pittera si hladí koule a že Žembová Martina smrdí a má bobra. A to jsou samozřejmě informace k nezaplacení. 










Žádné komentáře:

Okomentovat