15. 8. 2020 LEITMERITZER NACHTFALTER 3



Se svou troškou do reportového mlýna pro tento skomírající blog přišel i můj věrný přítel ze severu (zdravím Láďu), který sepsal několik vět ke křtu nového alba kapely WYRM.

Včera bylo ukrutné horko, tak jsem se těšil, až vyrazíme do undergroundu trošku se zchladit. A to konkrétně na akci s názvem Leitmeritzer Nachtfalter 3. Název akce není důležitý. Důležité ale je, že v rámci této akce došlo ke křtu nové desky "Purge" od ústecké kapely Wyrm. Ale pěkně popořadě... Událost se odehrála v nedalekých (pro mě) Litoměřicích v klubu Baronka. V tomto klubu jsem již několikrát byl  a rád se tam vracím. Dorazili jsme asi o hoďku dřív, prošli dungeonem na venkovní zahrádku a koukám, že osazenstvo tvoří povětšinou členové kapel, jejich známí a u jednoho stolu seděla partička germánských metlošů. Takže to vypadalo na koncert pro pár nadšenců. První kapela IN THE ABYSS ze Sedlčan začala s asi půlhodinovým zpožděním. 


Na plakátu se prezentují jako doom-death. Ze zahrádky jsem poslechl první píseň, nakoukl na další dva songy uvnitř, ale nějak mě to nechytlo. Ani ta doom-death škatulka mi moc neseděla. Na doom málo "zahloubaný" a na death moc melodický. Předtočený ženský vokál mi nesedl už vůbec. Kamarádce se to ale líbilo. Já si dal raději další pivko venku na čerstvém vzduchu. Kapela dohrála a než KRAAKE na sebe napatlali zlý make-up uběhla další půlhodinka příjemně vyplněná pokecem a dalším pivem. 


Klub se docela zaplnil a s množstvím black metalových  chtivců se zvedla i teplota a vlhkost. Kluků na pódiu mi bylo docela líto. Vystoupení bylo povedené a ten severní vítr v těchto dnech velice příjemný. Po zvukové stránce není co vytknout. A protože mám hodnou dceru, bylo to i s donáškou chlazených nápojů. Hlavní hvězdy večera (WYRM) nastoupili skoro vzápětí a po pár úvodních  slovech se pustili do představování nového materiálu a nutno dodat značně povedeného. 


Po pár písních došlo ke křtu (zpěvák použil jiné slovo, protože blackmetalová alba se  přeci nekřtí, ale už jsem měl něco upito a nemohu si na přesnou formulaci vzpomenout). Samotný křest (nebo co to bylo) provedl kytarista z Kraake. A jelo se dál. Velice se mi líbil Mormův hrdelní zpěv. Velmi povedený koncert. Hrdinou večera je pro mě Bális, který v pekelném vedru a nedýchatelném vzduchu odbubnoval dvojitý set s Kraake a Wyrmama (a taky proto, že mi dal samolepku k zakoupenému CD :o) ). Abych zapadl, tak jsem na koncert vyrazil v bílém triku  Samael, ale protože jsem nedodržel BM dress code, Satan mě potrestal. K mému propocenému tričku se do pračky připletla žlutá ponožka se Spongebobem. Dost keců.


Pro pár dalších fotek klikni na "Další informace"












Žádné komentáře:

Okomentovat