MINIREPORT Z LIDLU

Jednoho neurčitého rána měsíce září, než jsem vyliefroval smrady do školy, jsem se na netu dočetl, že náš milovaný pan ministr zdravotnictví Adam Vojtěch prohlásil, že až bude proočkovaných 75% lidí, tak se nebudou muset nosit roušky a respirátory. V jiném článku zase bylo, že po volbách už nebude ministrem zdravotnictví. Ono se to doplňuje. Lidi se nechaji naočkovat i když nechtějí, mají něco slíbíno, v našem případě volný přísun vzduchu, a po volbách se budou zmrdi od koryt kasat, že to řekl bývalý ministr zdravotnictví a ten nový, jen tak mimochodem, odhaduji že to bude minimálně tak zvrhlý hajzl jako všichni dosavadní ministři zdravotnictví, s ničím takovým, jako je nenošení pokrývky xichtu, nepočítá. No tak jsem toho rána zajel do Lííííídlu a vyzkoušel nákup bez pokrývky xichtu. Našel jsem poslední volné místečko na parkovišti, došel pro vozík a šel nakupovat. Všichni měli na tlamách umolousané roušky nebo žmolkovité respirátory, které nosí po kapse už půl roku a je jim ho líto už vyměnit, polovička lidí je měla pod nosem, což je stejný ojeb jako mrdat ženskou mezi stehna.  Nakoupil jsem skoro všechno, co mi moje milovaná žena nařídila, procházím si uličkami, lidi na mě čuměji, já je mám v prdeli, zaměstnanci Lidlu na mě čuměji, ale je na nich vidět, že mi fanději. A blondýnka u pokladny, ta snad i vytekla, když mě viděla takovýho jak mě obličejový pánbu stvořil. Nejenže mě slušně pozdravila jako je to pokaždé v Lidlu, stejně tak slušně poprosila o 523Kč ale jako bonus navíc přidala i "děkujeme za Vaši návštěvu", což jsem tam ještě nikdy neslyšel. Bylo to od ní velmi milé. Stejně jako od ostatních, že na mě nikdo nezavolal policii, která jak z anekdot známo, je nejenže rozumu mdlého, avšak i povahy debilní, což samozřejmě pramení z jejich slepého plnění nesmyslných rozkazů. Nikdo mě tedy nezaklekl jako ty nebohé afroamerické ozbrojené kriminálníky (uznávám, tam to ten fízl přehnal - měl mu jednu švihnout, nasadit klepeta a odvézt na Alcatraz), nebo jako Teplické zfetované agresivní kulturní obohacení, nikdo mě nemlátil před zraky dětí, nikdo mi nenasadil policejní pouta, nestříkl mi nic do obličeje. Zkrátka nic se nedělo. A za to patří Lidlu, respektive směně která právě byla v práci, velký dík.



Žádné komentáře:

Okomentovat