TSATTHOGGUA - Hallelujah Messiah

 

Jako dorostenec střední ekonomickou školou, se zaměřením na podnikání a služby v zemědělství, protloukající se, jsem si ve volných chvílích obkresloval z německy psaných blackmetalových magazínů Ablaze krásná zakroucená loga blackmetalových kapel a v době přechodu z kopírování audiokazet na kopírování CDček jsem marně snil o tom, že někdy uslyším právě kapelu Tsatthoggua, kteréž logo jsem také mistrnými tahy obšlehnul. Netrvalo to ani několik desítek let a já nejenže jsem se s tvorbou téhle německé zmrdutosti seznámil skrz datový tok empétrojek, ale o něco později jsem i zakoupil jejich obě CD, které měli k dispozici. Zklamáním pro mě bylo, když jsem zjistil, že kapela je nefunkční. Ovšem relativně nedávno jsem s potěšením zjistil, že TSATTHOGGUA zase funguje a že dokonce chystá vydat desku. Sice jenom demáč a EP, ale ani jedno jsem doma neměl, takže k doplnění sbírky věc ušlechtilá. Bohužel se nejedná o žádný mě neznámý materiál. Strana "A" tohohle vinylu nabízí větší část dema "Siegeswille", které se prezentuje rychlým, řekl bych hodně kvalitním blackmetalem, který se s ničím nesere. Bohužel je to demo a ta jak známo nemívají dobrý zvuk. Nevím, jestli byl zvuk pro toto vydání nějak remasterován, slyšet to rozhodně není. Když kapela chce mít špatný zvuk (v minulosti třeba Darkthrone), musí tomu uzpůsobit svoji muziku. A protože Tsatthoggua se prezentuje rychlým blackmetalem, který bych přirovnal k Marduk, čistý a kvalitní zvuk je podmínkou k dobrému požitku. Samotná hudba je jak kdyby ji sral samotný satanáš svojí chlupatou prdelí a při tom v dlani mačkal vydloubnuté oči malé holčičky. Písně z dema jsou jen tak mimochodem s dobrým zvukem slyšet i na debutní desce "Hosanna Bizarre". Druhou stranu otevírá poslední písnička z dema a následuje EP "German Black Metal", což bylo v první aktivní době kapely poslední, co jim vyšlo. Zvukově je to o mnoho lepší, než demo, hudebně se stále jedná o prasácký, rychlý s ničím se neseroucí black metal. Přesně ten hnus, co mám tak rád. Skladby z tohoto EP se nachází na druhém CD "Trans Cunt Whip." A víte co? Když tu desku tak teď poslouchám, seru na špatnej zvuk! Tsatthoggua hraje skvěle a doufám, že budou pokračovat a že třeba vyjedou předvést své koncertní umění do naší malé zemičky. Vůbec nelituju koupě tohoto LP. Osmose Production ho zabalilo do krásného, zcela nekompromisního obalu (tohle vlastníma očima fakt nechceš vidět). Vnitřní obal s texty a informacemi o nahrávkách je designově taktéž pěkně vyveden, ostatně jako všechny jejich počiny. Prznění ženskejch a sadomaso blackmetal jdou prostě k sobě. 

K poslechu a tanci Tsatthoggua haleká Hallelujah Messiah na bandcamp

TADY

Žádné komentáře:

Okomentovat