BACK TO 1999 OEF PARTY 2018


Ou máj gád. OU-MÁJ-GÁD!! Když Čurby přišel s tímhle nápadem a poprvé se objevilo info, že ve středu budou na dvacátém obscénně extrémním festivalu kapely, které hrály na prvním ročníku, srdce nejednoho pamětníka zaplesalo. A to moje o to víc, že jsem se prvního ročníku jako jediného nezúčastnil. Samozřejmě atmosféra prvních ročníků je dávno v prdeli, ale tohle jsem uvítal. Navíc když se tam objevili BRAINWASH, které jsem neviděl snad třista roků, nebo Squash Bowels, kteří už nefungujou, stejně jako Twisted Truth a Isacaarum a přijeli zahrát jen jednu speciální show, tohle nemohlo dopadnou špatně. A taky nedopadlo. Bylo to výtečné! Když jsme přišli před areál, počasí se trochu připosralo, ale nebylo to nic, co by našinec nevydržel. Blbé je, že byla nečekaně fronta u vstupu až do prdele, na což nejsme na Obscenu zvyklí. Nápor lidí byl velkej, letošní účast rekordní. V jednu chvíli dokonce došly kelímky!! Před pódium jsme přišli ve chvíli kdy dvorní konferenciér Adolf řečený Áda nervozně postával s mikrofonem připraven zahájit tuto výjimečnou párty. Lejdýz end džentlmen Brejnwoš! A bylo zahájeno. Sympatičtí taliáni v úplně jiném složení než si je pamatuju, trochu nejistě zahájili, ale později už to bylo v jejich standardu. Fotku s nima jsem prostě musel mít!!  Další kapely na sebe nedaly čekat a tak jsem postupně hýkal nadšením nad ONANIZER, TWISTED TRUTH, TORTHARRY, NEEDFUL THINGS, FLESHLESS, MALIGNANT TUMOUR, ENTRAILS MASSACRE a AGATHOCLES. Co mě zklamalo, to byla DEFLORACE, MELANCHOLY PESSIMISM, SQUASH BOWELS kteří ač hráli speciální set sestavěný ze splitka s Malignant Tumour, prostě to nebylo ono. A neúčast Desecration samozřejmě. A možná ještě Malignant Tumour, jejichž set byl složen z nových písní. Stylově by se k dané oslavě hodil spíš jejich fekál co hráli dřív. Malou náplastí může být snad půlminutová vložka Vaginal Tumour, kdy za bicí usedl Chymus, basu dali do ruky Čurbymu, mikrofon Ádovi a společně si vystřihli tři noisecoreové songy. Moc milé, moc krátké. V tu chvíli se na stráni rozhořel nápis 20 OEF a jestli si zbytek mých neprochlastaných mozkových buněk dobře pamatuje, došlo i na ohňostroj. Středa byla tedy velmi vyvedená. 








Žádné komentáře:

Okomentovat