OBSCENE EXTREME 2018




Letošní ročník jsem opět viděl hromadu kapel, který jsem ani vidět nechtěl a všechno se mi tak strašně moc líbilo. Jestli je to tím prostředím tam, těma pohodovejma lidma nebo já nevim. Možná by stálo za zkoušku tam pozvat Chinaski, jestli by se mi tam taky líbili, nebo jestli by to byla sračka přesně tak, jak jsou sračkoví pořád a všude. 

Ve čtvrtek jsme úspěšně pokračovali v chlastání jednoho piva za druhým tam, kde jsme ve středu v ranních hodinách přestali. Bylo těch piv opravdu celkem dost. Ze čtvrtečního programu bych vyzdvihl absolutně nečekaně nepálské CHEPANG, kteří předváděli grindbordel na dva zpěvy a dvoje bicí. A kytaru samozřejmě. Bylo to skvělé!! Ani další bandy se nedaly zahambit a řezaly do toho jak obscene extreme zákon káže. VULVODYNIA video, ACIDEZ, FLESHCRAWL, GRUESOME, GUTALAX video, EXHUMED video, SUFFOCATION a absolutně neočekávaně DAYGLO ABORTIONS ke kterým jsem se dostal jak slepý k houslím, neboť hráli jako poslední ten den a my si to šinuli naším vrávoravým krokem z pivního stanu, kde probíhala diskotéka, pod pódium na punkérský dědky. Trochu pršelo, nic hroznýho. Přitrajdali jsme si to tam a ta hudba byla tak perfektní v tu chvíli a v tom stavu, že jsem se po chvíli odhodlal probít se do první řady, což běžně nedělám, obzvláště ne na staré punkové kapely. Razil jsem si tedy cestu svojí chabou tělesnou schránkou, abych chvíli očumoval v první řadě a připravil se, že po šestnácti letech vlezu do kotle mezi pařící blázny. Tak se taky stalo. Jenže jak pršelo, tak jsem udělal dva kroky do kotle na mokrých podlážkách  jsem se smekl a hodil jsem ukázková  záda a bylo po tančení.Všechno jsem si jako největší idiot nahrával na telefon. Já letěl na zem, telefon opačným směrem do vzduchu. Několik párů punkových rukou mě začalo zvedat, zatímco já lezl po kolenou ve sračkách mezi pogujícíma punkáčema a hledal svůj milovaný nejmenší smartphone na světě. A našel! A dokonce mu až na pár škrábanců nic není. Když jsem ho zvednul, vrátil jsem se do zadních pozic, zplna hrdla jsem se tomu zasmál a slíbil si, že minimálně dalších 16 roků do kotle zase nevlezu. Jestli jsem si něco při tom pádu narazil nebo já nevim co, každopádně jsem se probudil druhý den s bolestí v rameni a krku, která tak nějak i po různých lékařských vyšetřeních přetrvává i teď čtyři měsíce po festivalu. 

Pátek tedy začal bolestí v rameni, která se stupňovala, že mi ani pivo nechutnalo a tak jsme se s kámošem pustili do vinného střiku s ovocem. Škoda že to týpek neměl vychlazený. Ale i tak to bylo osvěžující a výborné a cenově ani ne přehnané. Kapely ten den opět slibovali ušní průplach a nejvíc se mi líbili INHUMATE video, CRIPPLE BASTARDS video, ROTTEN SOUND video, NAPALM DEATH, WORMROT video. Nemá cenu vypisovat všechny, protože mě se na Bojišti líbí téměř všechno.

V sobotu se za mnou na chvíli přijel podívat můj synátorek, kterýmu se tam líbilo, a i když k metalový muzice nijak zvlášť netíhne, říkal, že by tam chtěl jet znova. Opět nemá cenu vypisovat kapely, jen vyzdvihnu vynikající vystoupení GENERAL SURGERY video které bylo opravdu skvostné! Dvacátej ročník byl opět o třídu lepší než ten předchozí. Nechápu jak to ten Čurby dělá :-)




Pro další fotky klikni na "další informace"

















































Žádné komentáře:

Okomentovat