11.10.2014 METALGATE SEASON ENCLOSURE


Když jsem v roce 2011 po celkem nevydařené akci kde v Praze ve Futuru vystupovali Samael, Keep Of Kalessin a Melechesh zatoužil po společném koncertě Samael - Gorgonea Prima, nikdy by mě nenapadlo, že by k něčemu takovému mohlo dojít, zvlášť když GORGONEA PRIMA v té době vystupovala spíše sporadicky. Ale sešel se rok s dalšíma třema rokama a já byl jak v Jiříkově vidění, když jsem zaznamenal akci nazvanou Metalgate Season Enclosure. Můj milovaný Samael a moje milovaná Gorgonea Prima. A samozřejmě další bandy, které jsem v té době neznal a kterým musím se přiznat, jsem v ten večer nevěnoval žádnou pozornost. Sešel jsem se tam totiž se svými přáteli z Polska a protože já neumím ani anglicky pořádně a polsky už vůbec ne, oni zase neumí česky, takže jsme strávili celkem dlouho, než jsme prohodili pár vět :-) Byl tam se mnou ještě i můj velký kamarád z Ústí (zdravím Láďu) a můj bratranec z Prahy (zdravím Honzu) a musím prozradit, že se mi ten večer fakt líbil. Poprvé jsem viděl Gorgoneu Primu a i když jsem na ně slyšel ohledně zvuku jen samou kritiku, ten večer byl zvuk v absolutním pořádku. Liveevil a Minority Sound jak jsem již psal, jsem vynechal. Přijel jsem do hlavního města hlavně na Samael a ten mě nezklamal. Naopak!! Do té doby jsem od nich nezažil energičtější vystoupení než právě v Nové chmelnici. Zvuk výborný, klub zaplněn, výběr skladeb výtečný. Zazněly staré songy, novější i z aktuální desky. Všichni museli být spokojeni. Zajímavostí je, že na tomto koncertu nevystoupil basák Mas, za kterého naskočil Drop z kapely Sebreed a který se později stal stálým basistou a ještě později stálým kytaristou. Našel jsem tam jeho trsátko, když se rozutekli lidi a svým způsobem je to raritka, protože jestli se nepletu, tak to byl první koncert Dropa na postu basy v Samael. Po skončení koncertu se Samael fotili s fanoušky na chodbě a bylo to všechno strašně milé. Ukořistil jsem podpisy a fotky a mohli jsme otamtud vypadnout. Bylo tam vedro jako kráva a nejednou jsme se během večera museli jít ven vyvětrat. Po autogramiádě jsme se odebrali do jedné  hospůdky, kde jme popíjeli do našich ranních vlaků a opět spokojenost maximální. Tenhle večer se hodně povedl. 

s Makem
s XY
s Vorphem
Mak
XY
Vorph

Žádné komentáře:

Okomentovat