15.12.2006 WINTER ASSAULT



křížek na vstupence označuje, že byly vráceny peníze (viz. níže)

Kolem týhle akce byl docela hukot. Nejprve se změnilo místo konání, potom z bombastické soupisky zmizela jedna kapela, pak druhá a třetí a nakonec tam zůstalo jen to, co tam zůstalo a protože jich tam nezůstalo mnoho, odpadlo i druhé pódium. Jeli jsme autem na tento Winter Asault a historka která koluje už 12 roků a dalších 12 roků kolovat bude... Bylo to takhle. Jedeme ve třech autem do Prahy a já mám smysl pro orientaci uplně na hovno. To se o mě ví. Přijedeme na místo, protože řidič smysl pro orientaci má v pořádku. To se ví. Na místo konání zatím nepouštěli. Potkali jsme nějakého Moraváka, který nás napájel rumem. Řidič samozřejmě setřel, protože alkohol za volant nepatří. Zašli jsme na pivko a chlastali. Když byl čas, vyrazili jsme na akci, kde byla brutální fronta. V tý zimě to nebylo moc přátelské gesto od pořadatelů, že nepouštěli průběžně už dříve. Nějak jsme předběhli, ani nevim jestli nám někdo nadával za to, protože jsem byl už slušně upravenej z těch rumů. Uvnitř jsme se dozvěděli, že odpadla další kapela. Bylo nám to jedno. My tam měli pořád Samael, Sodom a Pungent Stench. V průběhu koncertu začali vracet část vstupného za odpadnuté kapely. Tuším to byly dvě stovky a kdybychom tam neměli našeho řidiče, kterej pro to došel, já bych tam určitě nešel, protože rumu a piv bylo prostě hodně. Samotný kapely byly super. SAMAEL jsme si odpařili v první lajně, SODOM si odpařil náš řidič a PUNGENT STENCH a ty ostatní si vůbec nepamatuju :-). Když ta paráda skončila, vyrazili jsme domů. A teď pozor! Dokončení historky ze začátku tohohle průjmu. Náš řidič, rozumný chlapík, toho času střízlivý, se smyslem pro orientaci, dal na navigování mojí osobou, toho času silně pod parou usínající ve stoje. No samozřejmě jsem ho navedl špatně a zabloudili jsme, ale to už já nevím, protože jsem v autě vytuhnul a byl jsem probuzen řidičem až doma. Jo tak tohle mám na talíři již roky. Zdravím řidiče Zbyňka :-) A jak to bylo doopravdy na koncertu, se můžete dočíst zde. A na fotky můžete hodit oko na marastu, kde jsem ukradl i tu co je tady.



Žádné komentáře:

Okomentovat