13. 7. 2003 NEEDFUL THINGS, WHO IS MY SAVIOUR, GEORGE BITCH JR, ELYSIUM

13.7. 2003 AFTEROBSCENEPARTY: NEEDFUL THINGS, WHOS MY SAVIOUR(GER), ELYSIUM(FR), GEORGE BITCH JR(FR), knajpa "Pod Kunětickou Horou", akce se odehraje venku  17:00, 50,-


KUNĚTICKÁ HORA OPEN AIR, nebo AFTEROBSCENEPARTY 2003. Pod těmahle názvama jsem našel to málo informací (datum a vystupující kapely) o koncertu na kterém jsem se ocitnul ani nevím jak. Prostě jen tak kousek od silnice pod Kunětickou horou ve vojenském stanu na zatravněné ploše hrajou kapely :-) Na jejich výkon si samozřejmě nemám šanci vzpomenout. Jsem rád, že jsem  našel pár fotek, který jsem hnusně ukradl z marast.unas.cz a že si můžu tady odfajfkovat další akci na které jsem byl. To se bohužel nedá říct o několika jiných, které jakoby se ani nekonaly, protože strejda Google mlčí jak hrob.














Žádné komentáře:

Okomentovat