2. 9. 2002 ROT / WOJCZECH / NEEDFUL THINGS


Jo tak tohle byla zajímavá akce, protože jsem se tam dost opil a všechny ty píva jsem před odjezdem když už mi pajšl nebral, zazdil černorybízovým jupíkem. Domů jsem jel v dodávce s kapelou ROT, kteří přečkali noc u známého - koncert pořádajícího. To by mě zajímalo, co jsem jim asi tak tou mojí chabou lámanou angličtinou tlačil do jejich brazilských hlav :-) Je mi jasný, že si oddechli, když jsme po čtyřiceti kilometrech zastavili u nás na vsi a já vystoupil a šel domů. Hned za rohem jsem před paní Kořínkovou na trávu vyblil všechny piva i s černorybízovým jupíkem a bylo dobře. Ty vole ještě že jsem se jim nepoblil v tý dodávce :-) Já se zúčastnil pardubického koncertu. Fotky níže pochází z pardubického a pražského. Video Rot z píseckého tady.




Pro další fotky klikni na "další informace"








































Žádné komentáře:

Okomentovat