19. 5. 2018 LMB OPEN AIR PARTY XIII.



Tento ročník LMB party byl opět vypečený!! Termín konání se posunul z konce dubna do druhé poloviny května, aby se předešlo špatnému počasí z minulých dvou ročníků. Start byl naplánovanej na 19tou hodinu kapelou V.A.R. Začalo se ve třičtvrtě na vosum. Když jsme přijeli do areálu tak mě příjemně překvapil počet postavených stanů na louce. Avizoval hromadu lidí, která se ale nakonec nekonala, protože se rozlezli po celým areálu a vypadalo to tam prázdně. Jen na Sekhmet se sešla většina dole pod podiem. Pivo za dvacetdva, kozel jedenáctka. Nebo Plzeň nevim za kolik anebo nějakej speciál nevim ani název ani cenu.  První teda V.A.R. A byl to rachot a romantika dohromady. Fakt moc hezký vystoupení a chlapi, ač legenda, hrozní pohodáři a i s tím málem v obecenstvu si to užívali. Druhá kapela PIKODEATH - strašně moc moc dobrej death grind s výborným zpěvákem. Zvuk luxusní. Pak naběhli SEKHMET a to byla jízda! Ty vole ten jejich bubeník to odbubnoval s naprostým přehledem a kdyby se jednou rukou šťoural v nose, i tak by to odmlátil skvěle. Zpěvák vožralej jak cyp, jeden kytarista to byl snad golem. Ale jinak příjemní kluci. Po jejich vystoupení jsem si šel do bekstejdže koupit jejich poslední vinyl. Našel jsem tam zpěváka jak dělá na stole "čelnsie". A to jsem na něj uprostřed setu houknul, že se nějak motá a on mi odvětil, že nemám pravdu a že jsem to naopak já, kdo se motá. Pravda se ukázala. Ale není se co divit. Normálně zpěváci do sebe lejou při koncertu pivo nebo vodu (výjimka Mika Lutinen, kterej během půlhodiny v Trutnově vyžahnul flašku Danielse), ale zpěvák Sekhmet stejnými doušky popíjel vodku z flašky. Poslední kapela BLOODY OBSESSION, prasečí deathmetal. Výborné! Než jsme odjeli domů, tak jsem si ještě koupil svačinku v podobě výtečného nakládaného hermelínu a klobásy s čerstvým křenem. Řidič mě hodil před dům a já v 1:57hodin nebo kolik to bylo,  zalehnul do postele. Maximálně spokojen... Opět mi tam jeden Pražák říkal, že jestli náhodou nejsu z Moravy. Stejně jako vloni a předloni. To fakt mluvím jak kretén :-) nebo to tak přijde jenom Pražákům? 













Pro další fotky klikni na "další informace"



















































































































Žádné komentáře:

Okomentovat