24. 4. 2016 LMB OPEN AIR PARTY XI.



Úplnou náhodou jsem narazil na tuhle výbornou akci, když jsem hledal nějaké vystoupení Dysangelium ve východních Čechách. Že budu až tak úspěšný, to jsem nečekal. Nikdy jsem si totiž nemyslel, že by se něco takového mohlo konat 12 kilometrů od mého bydliště (nakonec Dysangelium ale nepřijeli). I tak jsem se těšil a vyrazil autem do Sekeřic, kde jsem nikdy předtím nebyl. Projistotu jsem se podíval do mapy :-) a ještě že tak, protože jinak bych jel na úplně druhou stranu do Třtěnic... Když jsem dorazil do sekeřického areálu, byl jsem velmi potěšen. Počasí sice na hovno, ale tak co byste chtěli od dubna žejo. Kurva takovej fajnej areál a nic se tam celej rok kromě srazu motorkářů neděje. Zázemí uplně skvělý. Hlediště do svahu, před podiem beton, jinak všude tráva a stromy. Podium docela veliký, zastřešený. Po straně lavičky, a ještě jednou lavičky zastřešený. Nahoře zastřešená chlastací terasa s hospodou a WC. Nádhera. Byla možnost spát tam pod střechou, nebo stanovat nebo prostě v autě. Já se rozhod pro variantu v autě, ale o tom později. Přijel jsem tam a už začínalo pršet. Opravdu počasí na píču. Tričko, longsleev a mikina s kapucí, tak to šlo zhruba do setmění. Potom už to chtělo ještě jednu mikinu a bundu typu nepromokavého z obchodního řetězce typu Lidl, kterou jsem zakoupil za účelem ježdění na bicyklu, avšak nosím ji teď do práce. Pivko kozel jedenáctka do kelímku, nebo přinesený jiný nádoby za dvacku. Super. Jinej alkohol jsem nedegustoval. Z jídla jsem si nic nedal, neboť mám od svého dvorního doktora typu neurochirurgického, nařízeno zhubnout. Topil se tam oheň a pořád u něj někdo byl, protože byla kosa. Větší než vloni na Obscenu. Měl jsem tam dva známé. Mého bratrance z Prahy a Jardu Dohnala z kapely Poppy Seed Grinder kuli který jsem tam hlavně přijel. Mohlo tam bejt plácnu kolem 70ti lidí, z nichž bylo 69 typu pražského. Já jedinej tam nebyl z Prahy.  První kapela byli GOATBASTARDS. Viděl jsme je vloni v Chrudimi. Bylo to celkem nudný, tak jsme je spíš neposlouchali při pivku nahoře pod krytou terasou. Zatím jen poprchávalo. Druhá kapela STRANGEFEELINGS byla totální sračka v mých uších. Vyloženě mě to sralo. To začínalo pršet víc. Třetí kapela Minority Sound byli výborný. Už jsem byl plně oblečen a mokl s asi deseti lidma před podiem a pohupoval se do rytmu typu industriálně metalového. Dobré to bylo. Pak byli moji oblíbení POPPY SEED GRINDER. Nová sestava a šlape jim to pěkně. Opět jsem tam na ně zmoknul asi s dalšími dvaceti hlavami. Ostatní nahoře chlastali. Poslední kapela pro mě obrovský překvapení. CAPTURE OF KILL. Čekal jsem píčovinu, ale bylo to uplně výborný. Tentokrát jsem moknul před podiem společně se šesti hlavama. Hráli a tvářili se něco jako Iwrestledabearonce. Bylo to tak dobrý, že jsme si vykřičeli přídavek, ale oni už nic jinýho neměli, tak dali ještě jednou nějakou jejich skladbu a bylo to uplně boží a kapela si to užívala i když hrála pro šest lidí a my si to užívali i když s sebou neměli basáka a nahoře si to užívali i když jim to bylo u prdele co se děje na podiu. To už byla značná kosa a značně mokro, avšak našli se tam i někteří, kteří stále byli jen v kraťasech a mikině. Že byla kosa jak cyp svědčí i to, že jeden příležící se nějak zapomněl u ohně a začala mu hořet bota :-) Po poslední kapele jsem dal ještě jedno pivko s bratrancem, jedno s Poppy Seed Grinderama a odebral jsem se do automobilu značky Ford Fusion 1.4 duratec r. v. 2012 odpočinout si, neboť nejsem nejmladší a neusále mě všechno bolí. Takže jsem teda unaven, obolavěn zalezl pod dvě deky co mi manželka přibalila a mrznul v autě. To bylo nějak po jedné hodině ranní. Každou chvíli jsem klepal kosu a nespal jsem, tak jsem se v půl čtvrtý nasral, vylezl z auta (pod zastřešenou terasou vyhrával zrovna Dark Funeral z reproduktorů a mohutně se tam chlastalo), nastartoval jsem s tím, že si přitopím, ale když jsem zjistil, že jsem ve velice dobré kondici, sedl jsem za volant a jel domů. Poprvé v životě pod vlivem. Naštěstí jsem nepotkal žádnou hlídku typu policejního, takže jsem ve čtyři hodiny ležel doma vykoupanej, zahřátej, unavenej, ale absolutně spokojenej. Takovýhle akce mají smysl

Žádné komentáře:

Okomentovat