BRUTAL ASSAULT 2006


Můj první Brutal Assault. Na tenhle ročník vzpomínám s úsměvem na rtech. Nocleh jsme měli v krytém vozejku za auto (geniální nápad mého kamaráda - zdravím Zbyňka) a když jsme se ráno probouzeli, tak už venku s foťákama čekali nějací Poláci a fotili si nás jak vykukujeme otlačení zpod plachty... Pamatuju si, že Fear Factory měli jako intro celou písničku od Iron Maiden - Number Of The Beast, což mi přišlo ubohé a trapné, což jsem taky i komentoval nahlas, načež se na mě vrhl asi dvacetiletý mladík, že jsem hovado zkurvený, že nevím co je metal a že Iron Maiden je nejlepší na světě. Poslal jsem ho do prdele kreténa. Takový mám nejradši... Potom ještě zpěvák zpíval čistý zpěvy tak příšerně falešně, že i samotní fanoušci kapely si dávali do uší střepy aby to nemuseli poslouchat. Tenkrát se mi strašně líbil Amorphis, Gorefest, a Mayhem, který mě uplně rozsekal, i když je nijak zvlášť nevyhledávám.  Co mě naopak nudilo, tak to byli Morbid Angel, kteří hráli snad dvě hodiny. Poprvé jsem se tam setkal s jedním pohodovým člověkem (zdravím Petra)  a den po skončení tohoto festivalu jsem 13.8. v Novém Bydžově oficiálně zahájil sympatie ke své budoucí ženě.






Žádné komentáře:

Okomentovat