14. 5. 2011 OBSCENE SOCIETY




Toto dostaveníčko se konalo opět tradičně v Pardubicích v klubu Žlutý pes, který vloni vyhořel a tak se minulý ročník přesunul do Hradce Králové. Ať si kdo chce co chce řiká, tahle akce patří do Žluťáku stejně, jako Obscene Extreme patří do Trutnova. Když jsem tam dorazil, zašel jsem za kámošema z Heřmanova Městce do hospody, kde jsem si dal 2 hnusný piva a jedno dobrý. Patrně před tím dobrým paní vedoucí, která se nechtěla nechat nafilmovat při počítání útraty, narazila sud. Od kluků jsem se dozvěděl, že jistý Albert onanoval naposledy minulý týden. Jeden z přísedících na jehož jméno si nevzpomenu, kdybyste mi do prdele nacpali ježka, se svěřil, že má doma gumovou vaginu kunda/prdel. Z jedný strany prcá kundu, z druhý strany prcá prdel. Šikovná věcička. Další ze známých, které jsem tam potkal, se mi svěřil, že byl minule tak ožralý, že se mu z toho nepostavil penis, když měl hupsnout na nějakou pěknou buchtu, tak z toho byl docela nešťastnej. Vysvětloval jsem mu, že to je v pohodě, že mě už taky nestojí a prcání je na hovno. Ale pojďme na místo konání, které se k mýmu překvapení zaplnilo víc než hodně. Areál i sál byly slušně zaplněny, tak doufám, že se to pořádajícím panu J. Barvínskému a M. Urbancovi minimálně vrátilo.




Výběr kapel samotných byl naprosto v pořádku, i když neholduju crustovým věcem. Každopádně co sem viděl, tak to byli první MIDNATT DÖT a pokud si pamatuju dobře, tak vyholené podpaží jejich zpěvačky mě zaujalo mnohem víc než samotná hudba kapely. Možná to bylo tím, že zvuk měli opravdu hodně špatnej ale spíš to bylo tím, že tohle prostě není můj šálek Gambrinusu.  Nějací inteligentní Poláci s sebou přivezli psa, který tam pobíhal proti pravidlům samozřejmě a když už to bylo fakt blbý jak tomu psu tak ostatním lidem, tak pan Barvínský, zapřísáhlý vegan prohlásil památnou větu, kterou tady prostě MUSÍM zmínit. "Odveďte si toho psa nebo pude do salámu!!" Z úst vegana to znělo opravdu zajímavě :-) Další kapelou byla FESTA DESPERADO, na níž mě zaujal svým precizním projevem zpěvák. Zvuk byl opět spíš než byl tak nebyl. Prostě zvuk o hovně. Hudebně opět kapela šla mimo moje hudební chápání, ale připadlo mi to mnohem lepší než otvírací skupina. Taktéž venku poletovala sršeň a bylo to fakt turbo masakr velikánskej exemplář tam lítal mezi různě barevnejma a rozcuchanejma hlavama a šel z něj fakt respekt. Třetí vystoupivší kapelou byli BRUTALLY DECEASED kteří drtili celkem povedený deathmetal s dismemberoidním zvukem kytar. Trochu mi neseděl zpěv, ale jinak si myslim že vystoupení v pohodě. Hlavně zvukově už to nebylo tak zahuhlaný, i když nějaká ta rezerva tam samozřejmě byla. Další kapelou byli ONANIZER, který znám už hromadu let, ale viděl jsem je naživo poprvé a opravdu mě to nadchlo. Výbornej zvuk, výborná muzika, přesně tak jak to má být. Škoda jen že kluci hráli tak krátkou dobu. I tak ale výborné!!  EVIDENCE SMRTI byla další cháskou, která vystoupila a o který kluci řikali, že je to supr. Pro někoho určitě, pro mě ne. Nelíbilo se mi to, ale většině zúčastněných to přišlo skvělý, takže v pořádku. Další kapelou byli LYCANTHROPHY, kteří se mi nikdy moc nelíbili, ale zase svým vystoupením mě nikdá neurazili. Mají zpěvačku, která neumí moc zpívat, respektive její hudební projev mi ke kapele nesedí. Nikdy jsem si nevšim, jak moc pěkná je tahle mladá dáma. Fakt krásná holka!! Přimotala se tam k nám taky jedna holka, které nemohl uniknout náš rozhovor o tom, že ženskejm smrději kozy. Bavili jsme se všichni mojíma teoriema že ženským smrději kozy, a tuším že si snad i trochu uchcala, páč se nehorázným způsobem tlemila. Ale abych to osvětlil... - ženám stejně jako mužům kolem bradavek rostou chlupy, který prostě smrději tak jak to mají v popisu práce. Když takový chlup totiž vypadne nebo se nějakým způsobem uvolní, tak z tý dírky, ve který si hověl, tak z ní začne vytejkat maz kterej způsobuje že ženskejm smrději kozy. Vůbec nevím čemu jsme se na tom všichni smáli až jsme se za pátky popadali, protože mi to teď vůbec směšný nepřipadá... V tu chvíli kolem nás prošel pankáč. Nevypadal moc jako punkér, ale asi to byl, usuzuju tak podle oblečení. Na hlavě měl ale spíš něco jako fanoušci kapel Green Day, Nofx, Bad Religion a podobnejch šíleností. Pro mě to byl pankáč. Ale proč to píšu. No protože ten pankáč uplně normálně voněl!! Fakt. Ještě nikdy jsem z pankéra necejtil vůni aviváže, deodorantu nebo něčeho podobnýho, ale tenhle prostě voněl. Na druhou stranu, proč by pankáč kurva nemoh vonět žejo?? Kapela NEEDFUL THINGS patří mezi špičku českýho grindu a za roky co jezdím na koncerty, tak se mi nelíbili pouze jednou jedinkrát, tuším že to bylo v době když měli v sestavě ještě hrocha na postu bicmena a pokud se nepletu, tak s nima onen set odzpívala i nějaká dívčina. Naopak za jejich nejlepší vystoupení považuju koncert který se odehrál v klubu La Putika v Hradci Králové, před australanama Captain Cleanoff. Tam mi totiž jejich set kurevsky připomínal muziku Genital Gore a to je přesně to co potřebuju slyšet. Bylo to samozřejmě způsobené zpraseným zvukem, protože Needful Things nehrajou jako G.G. Nevadí protože to co hrajou je v nejlepším pořádku a nejinak tomu bylo i včera. Zvuk byl v pohodě, muzika v pohodě, prostě pohoda. Po nich nastoupili ruští KOMATOZ, kteří se v mých uších moc nepředvedli, protože jejich pojetí deathmetalu mi prostě nesedlo. Navíc měli po skončení akce nějaký problém nebo nedorozumění s ubytováním, neznám podrobnosti. NOWYOUREFUCKED bylo včera něco, co mě posadilo na prdel. V tu dobu už jsem nepil pivo, protože zas tak dobrý nebylo abych jich vylemtal patnáct. Napájel jsem se vynikajícím grepovým tonickem. Vychutnával jsem si teda tyhle dvě lahůdky najednou. Kapela hrála VYNIKAJICÍ bordel s VYNIKAJICÍM zpěvem. Co předváděl vokalista, to se hned tak nevidí. Tohle prostě nemělo chybu!! Následovala hlavní kapela DOOM, kterou jsem nikdá předtím neslyšel ale tušil jsem že to nebude nic pro mě. Nakonec to nebylo vůbec špatný. Až zase na zvuk. Pokud se nepletu, i sám jeden z pořadatelů pan Čurby zašel za zvukařem a něco mu vysvětloval. Dle mého názoru nebyl zvuk až tak na hovno, ale je pravda že ke konci setu se rapidně zlepšil. Naopak druhý pořádající, pan Barvák mi potvrdil, že kousek od pódia byl zvuk jak víno. Taky jsem ochutnal veganskej guláš. Jsem masožrout ale tyhle vychytávky bez masa mi fakt chutnaji. Jedinej průser je, že já toho sežeru kýbl a mám furt hlad. Každopádně jsem si na tom pochutnal. Slyšel jsem z okolí názory, že to co v tom plavalo - hádal bych to na tofu - mělo divnou konzistenci. Takovejmdle brsňům doporučím jednu věc. Kupte si konzervu chalupářského guláše. V něm je párek, kterej má stejnou konzistenci jako mělo to, co plavalo včera v tom guláši. Párek v konzervě chalupřáskýho guláše chutná jako hovno narozdíl od toho co plavalo ve vegegulage. Když jsem si sednul ke stolu s touto pochutinou, přisedli si ke mě 3 ožrali ostravaci, kteří mi neustále do jídla kecali. Měl jsem je v prdeli. Později za mnou došli a přisedli 2 človíčci které znám. Nějak jsme se nějak dostali k tomu, že domů pojedu s přítelkyní z jednoho pořádajících, kterou se chystám znásilnit, páč když mě vezla předminulej rok, tak se mi to nepodařilo. Letos taky ne. Byla totiž razantně proti. A navíc mě vlastně už mrdat nebaví, na čemž jsem se shodnul ještě s jedním, mě neznámým klukem. Prostě mrdat v našich letech už není IN. Ale to není předmětem toho co chci psát. Jak jsem se zmínil o znásilnění, tak jeden z těch zasranych ožralych ostravaku do mě začal jebat, jak vůbec něco takovýho můžu vypustit z pusy. Koukám na něj jak na magora, a i jeho 2 kámoši na něj koukali, jakože co se děje. Řikám mu jakože proč bych nemoh říct takovou věc a on že jsem pyčus a mrdka když takový věci dělám. On si fakt myslel, že snad znásilňuju bo co. Jak píšu, byl to vypatlanec. Prohodili jsme tam spolu trochu ráznější rozhovor, kdy já se fakt bavil, a on se fakt vytáčel a to tak, že hodně. V tu chvíli mu patrně jako nejdůležitější věcí v jeho životě připadalo osvětlit mi fakt, že znásilňovat se nemá. Marně jsem mu vysvětloval že je debil a že si to vzal moc k srdci. Po nějaký chvíli jsem převedl rozhovor s jeho nejlepším kámošem, který seděl vedle mě na téma muzika a zase bylo všechno v pořádku. Každopádně tomu ostravakovi co mě chtěl poučovat a kterému rozčilením málem praskl čurák podélně, posílám hezký obrázek.


Taky jsem si všim, že tam měli veganskou tlačenku. Tu jsem neochutnal. Vypadala naprosto shodně s klasickou masovou tlačenkou, takovou jakou vyrobí řezník. Docela by mě zajímalo, z jakýho důvodu se vegani snažeji, aby jejich bezmasé pokrmy vypadali tak jako ty klasické masité. Však to nemaji zapotřebí, ne? Já tomu nerozumím, takže se v tom nebudu vrtat. Taky jsem se tam včera dozvěděl, že kunda je vzdálená od prdele 1,9 cm a taková informace se počítá!! Kdybych měl shrnout včerejší akci a ohodnotit ji, hodnotil bych ji velice kladně. Jasně bylo tam nějaký to mínus za zvuk, ale jinak myslim si na pohodu. Doufám že 350 platících hlav zaplatilo tu akci a že kluci jsou přinejhorším na nule, protože by byla škoda, kdybysme se za rok už nesešli.

Žádné komentáře:

Okomentovat