1. 6. 2013 OBSCENE SOCIETY


Na tenhle ročník nebylo v plánu vůbec jet, protože se mi nechtělo vybírat dovolenou, neboť jsem zrovna měl pracovní víkend denní, a jak se znám, tak bych se zase vožral a druhej den vstávat před pátou do fabriky, to není ono. Takže jsem si řekl, že se na to vykašlu. Jenže zavolal bratranec, že se tam jede podívat a se vrátíme brzo. No tak bych byl uplnej debil, kdybych se tam s ním nesvez. Přijeli jsme tam a už se hrálo. Aby taky ne, když akce začala v 18 hodin a tou dobou já byl ještě v práci. No, nakonec jsem tam shlédl Eardelete, které jsem viděl předtím již několikrát a musím se přiznat, že se mi jejich set nějak nepozdával. Nevzpomínám, si jaké dvě kapely jsem ještě shlédl, ale vím, že se mi tam moc nelíbilo celkově. Pozdravil jsem se s několika lidmi, pan pořádající valil oči že jsem dorazil, i když jsem mu tvrdil, že nemůžu přijet, nasedli jsme do auta a mastili ho domů. Jsem rád, že se to nezvrtlo a já nezačal lemtat. Ráno se mi aspoň vstávalo ke kapitalistovi bez větších problémů.





Žádné komentáře:

Okomentovat