OBSCENE SOCIETY 2012




To jsem si včera zase vykalil palici. Do pardubickýho Žluťáku jsem dorazil když byl ještě zavřenej tak jsem se šel projít po krásách hlavní silnice do centra. Počasí bylo takový že zima, takže jsem dlouho neotálel a zamířil radši pozorovat krásy hospody U Josefa. Ale na svojí krátký procházce jsem přeci jenom něco viděl. Zaparkovaný policejní auto, u kterýho stálo malý zelený auto a za ním byl radar, který nikdo neobsluhoval. Z policejního auta zrovna vystupovala fešná blondýnka která si upravovala minisukni a zcela zřetelně bylo vidět, jak jí policajt dává prachy... V hospodě jsem si dal 3 lachouty a přesně v 17 hodin dorazil do klubu, kde se už rozcvičovala první kapela MARCH OF THE HORDES. Video tady


Hudebně byla tahle kapela někde ve švédským deathmetalu a musím uznat že na první kapelu měli celkem slušnej zvuk. Potěšil mě Dismembrovsky znějící, s punkovým popěvkem cover od Darkthrone, kterej jsem fakt nečekal. Pro mě osobně neznámá kapela a doufám že na ni ještě někde narazím. Druhou kapelou byli PRÜGELKNABE, jejíž všechny 2 členové dokázali nadělat víc bordelu než dvacet lidí dohromady. Video tady.


Hráli hrozně krátce, zdálo se mi že snad jen 10 minut, ale za tu dobu naflákali asi tak třista písniček. Co víc si přát :-) Když jsem si šel pro pívo, tak mi někdo něco vylil nebo nablil na hlavu z balkonu. Zvratky jsem z toho necejtil, pívo taky ne, takže to taky klidně mohly bejt chcanky. Další naběhli SHEEVA YOGA, což byli oba členové z předešlé kapely a ještě 2 šílenci navíc. Video tady.


Mám tuhle kapelu na nějakým splitsedmipalci, a moc se mi to nelíbí, ale naživo mě docela překvapili, poněvadž to byl nářez jako kunda šílená!! Další kapelou která nastoupila a další v pořadí, kterou jsem neznal a tudíž neměl naposlouchanou byli HOW LONG, jejichž muzika byla na můj vkus moc metalická nebo jak to nazvat. Video tady.


Taky si myslím že má kapela uplně zbytečně 2 vokály protože by to v pohodě zvládal jeden člověk. Poprvé ten večer jsem zaznamenal trochu nečitelnej zvuk, ale jinak to bylo v pohodě. Kadence chcací potřeby se u mě začala rapidně zvyšovat s přibývajícím časem a tak nelze zde nezmínit skvělou vychytávku na hajzlech klubu Žlutý Pes. Já jsem za všechny ty roky co to tam maji tuhle věc nikdy nepoužil, protože je určená pro ožraly a ochlasty a to já nejsem.


Tohle hlavový opěrátko by nemělo chybět v žádný hospodě!! Další kapelou která naběhla byla opět pro mě neznámá a řeknu vám, totálně mě posadila na prdel. Dámy a pánové MÖRKHIMMEL!! 


Kapela předváděla parádní crust? death? punk? opět s Dimemberovským zvukem (nějaká móda poslední doby u nás asi) a všichni - nebo aspoň já jsem mohl oči a ptáka nechat na jejich krásný kytaristce. Jejich vystoupení mě tak odrovnalo, že jsem nelenil a zašel zakoupiti jejich vinyl. Chtěl jsem jenom malou desku. Ale protože malou nemaji, tak jsem si teda vzal tu velkou pod podmínkou, že se mi na ni všichni podepíšou. Zpěvák této kapely si asi myslel, že mě nějak vyvede z míry, protože jeho podmínkou, že se mi podepíšou bylo, že já se mu podepíšu na jeho prdel, což jsem samozřejmě jako správný idiot bez mrknutí oka také udělal, avšak poněvadž on si na prdel neviděl, tak jsem se mu tam nepodepsal, ale načmáral jsem mu tam adresu na můj krásný růžový homoblog. Ještě fotka jeho smradlavé, jak jsem mu neustále připomínal, prdele (dokonce jsem mu to řikal tak často že mu ta prdel smrdí, že se nakonec zeptal kytaristky jestli mu opravdu náhodou nesmrdí :-) ). Ta ho ujistila že ne, já ho potom také ujistil že ne a poradil jsem mu, aby si ji po každým sraní myl, načež mě fakt dostal tím, že mejt si prdel po sraní je normální, ale mejt si prdel před sraním, to je frajeřina!! Charismatický a velmi příjemný člověk. Než jsme vyřídili ty podpisy, tak jsme tam strávili snad půl hodiny plné smíchu. Po mě tam byl ještě jeden člověk, kterej byl také unešen z jejich vysotupení a taktéž chtěl podepsat desku. Musím se tu ale bez mučení přiznat, že bassáka se nepodařilo sehnat tak mi ho podepsala ta  kytaristka. Ale to nevadí, oni ty podpisy jsou stejně všeljaký. Třeba zpěvák se jmenuje Tomáš, ale podepsal se jako Slávek. Navíc on jediný na té desce prej hraje. Zbytek členů na desce není. Kytaristka mi tam načmárala něco runama, a když si nemohla vzpomenout na jeden znak, tak jsem jí poradil, ať místo znaku namaluje píču. Tak se i stalo. Jestli tu desku budou někdy v daleký budoucnosti zkoumat nějaký jazykovědci, asi budou trochu vyvedeni z míry tou píčou. 

podpisová akce Mörkhimmel 

Plný nadšení jsem si tedy odnes podepsanou desku ke známýmu a šupajdil na ISACAARUM, který mě zklamali a z celýho večera je hodnotím jako nejmíň zajímavý. Pro mě to prostě byla nuda. Video tady.


Jestli je to tím, že jsem je viděl už hodněkrát, nebo tím, že mě jejich hudba alá játatatatataaaaaaaa nikdy moc nebavila, nevím. Kapela sama o sobě ze sebe vydala maximum jako vždycky, ale nějak mě to nebavilo. To další kapela DESPERAT ze země Švédské mě zaujala mnohem víc a přitom já crust nebo co oni to hrajou vůbec neposlouchám. Video tady


Kluci ze Švédska ani ještě nestačili oschnout a vystoupili pak ještě jako hlavní kapela. Ale až po GRIDE a MALIGNANT TUMOUR. První jmenovaní předvedli neskutečnou šílenou jízdu, jakou jsem od nich nečekal. Párkrát jsem tyhle pány už naživo viděl, ale včera to bylo rozhodně to nejlepší co předvedli. Jejich song Policejní brutalita byla jednoznačně nejlepší písničkou celýho festíku. Video tady


MALIGNANT TUMOUR který naběhli po nich snad hodinu zvučili jak kdyby to byla Metallica. To možná někoho nasralo, ale kdo si počkal, rozhodně nebyl zklamanej. Stejně jako u Gride, tak i u Malignantů musím smeknout pomyslnou předkožku z žaludu, poněvadž podali vynikajicí výkon. Video tady




Dost mě pobavila situace, když fanoušek vylezl za Šimkem (pro neznalý, to je ten ostravakjakcyp vlevo v paruce) jakože si s ním zaskotačí, načež Šimek sundal paruku, dal ji na hlavu nicnechápajícímu fanouškovi, poté mu do rukou vrazil kytaru a sám šel skotačit do publika a stagedivingovat. Zbytek songu pak jako opařený fanoušek dobrnkal. A ani nebylo poznat, že to nehraje Šimek :-). Přesně o půlnoci, se čtyřicetipětiminutovým zpožděním naběhli opět ty Švédi, tentokráte s legendou MOB47. Video tady


Jejich punk, opět styl muziky který vůbec neposlouchám, se mi líbil a i ostatním se líbil a tak všechno dopadlo dobře. Snad jen kromě návštěvy, která byla ne bídná, ale mohlo vás vy zmrdi přijít víc. Jednak byste podpořili tuhle suprovou akci aby se mohla konat i příští rok a druhak všechny ty kapely, zvuk, klub, atmosféra, prostě to bylo vynikající. A kdo řiká že ne tak je chlupatá píča.

Žádné komentáře:

Okomentovat