2.12.2010 THRASH FEST



Jak to probíhalo na tom THRASH FESTU v Prahé? Takže přijeli jsme do Práglu radši s dvouhodinovou rezervou, což se na stavu silnic po sněhový bouřce a následné zácpě na Černém mostě sice ukázalo jako dobrej tah, avšak ne už tak z hlediska festivalu samotného, jak si můžete přečíst níže. 2 vidláci jeli po letech metrem a tak to taky vypadalo. Aniž bysme věděli jakou si máme koupit jízdenku, tak jsme do automatu radši naházeli prachy za ty nejdražší, protože opravdu poslední co jsme chtěli, bylo se hádat s nějakým revizorským volem, jestli máme přestupní nebo nepřestupní nebo nějaký pásma... Podle mě tomu nerozuměji ani oni samotní. Samotná jízda metrem proběhla celkem bez problémů. Jen mi vadilo, že na mě furt čumí jeden větnamec, kterej se tvářil dost homosexuálně svým zjevem... Když jsme našli místo konání, vlezlo na mě a mého spoluúčastníka koncertu sraní jako svině. Kdo hledá, ten najde, a tak jsme přímo naproti dveřím šatny kapely Kreator (usuzuju tak z nápisu KREATOR na dveřích v jiné části budovy, než se koncert konal) vklouzli na hajzly a tam je zesrali.  Měli jsme nějakou hodinu a půl do oficiálního začátku koncertu. Kurva - bez možnosti lemtat pivo  to bude asi dlouhejch 90 minut. Našli jsme poslední 2 místa v jedný z hospod, který okupovali převážně metalisti a dal jsem si za tu dobu neuvěřitelný 3 nealkoholický piva. Antibiotika jsou svině, ale z respektu jsem je neprovokoval a alkohol na ně radši nepil. Za nějakou tu hoďku a půl jsme se měli k odchodu když tu přiběhla k vedlejšímu stolu docela pěkná holčina a svým kámošům tlumočila, že do haly pouštěji až mezi osmou a půl devátou, protože kapely ještě nedorazily, nejspíš kuli zácpám a sněhu, na který jsou perfektně naši silničáři jako každý rok připraveni. Je zvláštní, že tyhle kydy maji povětšinou v září když je 20 stupňů nad nulou, ale jakmile trochu zasněží, tak už vidět nejsou. Oficiální začátek koncertu byl stanoven na 19hodinu. Teď jsme věděli, že dřív jak ve 21 hodin nezačnou, z čehož se dalo usuzovat, že hlavní 2 kapely, pokud bude zachováno plánované pořadí, tak skončí někdy ve 2 ráno a to už kurva metro nejezdí, a my měli auto zaparkovaný u Makra na Černým mostě a to je pěšky přes půl Prahé hodně daleko. Naštěstí pořadatelé se zachovali velice korektně, když přesně ve 21 hodin začal hrát Exodus a po nich přišel Kreator. Výborně uděláno tak aby lidi stihli metro. Samotní Exodus, ač jsem je už viděl, mě fakt mile překvapili. Naprosto precizně odvedená práce. Jenom snad zpěvák nemusel každou chvíli kolem sebe flusat a smrkat  holuby a různý jiný podivnosti který mu lítali z nosu. Exodus jsem si teda užil dosyta. Už míň jsem si užíval místo konání, které bylo opravdu kurevsky nevhodné. Na sále bylo asi tak o 500 lidí víc, než by byla potřebná kapacita a bylo tam kurevský vedro. U Exodus jsem to vydržel ale na Kreator, který začali hrát 35 minut po nich, jsem to už vzdal a odlepil jsem se od jednoho spoceného tlustého hovada, který do mě zezadu neustále vráželo. Při začátku setu Kreator se strhla menší bitka dvou ogarů, ale rychle se přestali kočkovat a sledovali legendu, která mě osobně hodně zklamala. Jednak se mi po perfektním Exodusím zvuku nepozdával jejich sound. Bylo to na mě moc potichu. A taky samotní Kreator nevybrali na začátek asi moc vhodný songy. Zdálo se mi, že v nich není žádná šťáva a než to pořádně rozbalili, uběhlo trapné country intro a 3 songy neslaný nemastný. Musím přiznat že mi thrash metal nic moc neřiká a nepustím si to doma co je rok dlouhej, ale naživo je to většinou zábava. Ovšem Kreator mě fakt nebavil. Tak jsem se teda přesunul z přecpaných míst do zadních míst pod balkon, kde byl kupodivu i lepší a hlasitější zvuk. Tam jsme doposlechli jejich skoro celej set a museli se vydat na metro. Další 2 kapely jsme kuli tomu museli oželet, ale nevadí. Přijeli jsme beztak hlavně na Exodus a Kreator, takže splněno. Lidi si furt stěžujou, jak je drahá vstupenka na třídenní festival kterej s pěti až deseti megastars přijde v předprodeji na směšných 1000Kč. Tady sme dali 590Kč jen za 4, respetive 2 kapely... Ale bylo to v klídku.

Žádné komentáře:

Okomentovat