4. 8. 2001 KRHANICE OPEN AIR



Jen jednou jedinkrát jsem byl na Open Airu v Krhanicích. Psal se rok 2001 a já vyrazil s bratrancem z Prahy motoráčkem směr Krhanice podívat se na pořádný kapely. Samozřejmě si toho moc nepamatuju. Vím že z kapel se mi nejvíc líbili Poppy Seed Grinder, Sarcom a Fleshless. Od Jardy Dohnala mi později přišla v obálce kazeta se záznamem jejich vystoupení z Krhanic, ale ta kazeta je už dávno v kazetovým nebi, takže mám hovno. Taky vím, že jsem byl zklamaný, že jsem u vstupu nebyl "každý desátý" a neobdržel jsem tak CD, a dokonce ani kazetu. Zkoušel jsem to nějak ukecat, ale marně. Akce se konala na fotbalovém hřišti a bylo to tam super. Vlastně ani nevím, proč jsem tam už potom nejezdil, když kapely jsou tam každý rok super... Po skončení jsme se odebrali do blízkého NONSTOP BARU jak nás naváděl plakát, ale nonstop bar měl zrovna zavřeno, tak jsme zahučeli do kukuřice, tam jsme si lehli a chvíli zavřeli oči. Probudil mě lehký deštík, tak jsme vyrazili na nádraží a počkali na vlak. Opět přijel motoráček přesdívaný Hurvajs. Celý jsme ho zaplnili našimi smradlavými špinavými hnusnými metalovými postavami. Průvodčí nás nahnal do zadního vozu, abychom neobtěžovali obyčejné slušné lidi v prvním vozu. Projistotu nás ještě zamknul. Bezpečák by z něj měl radost. Fotky jsem žádný nenašel a youtube na mě vyplivl jen zvukový záznam kapely Veneral Disease.

Žádné komentáře:

Okomentovat