EXCLESS, SPIRALS 2003

Partu amatérských muzikantů alkoholiků z Nového Bydžova, hrajících thrash metal, která si říkala EXCLESS zná jen pár zasvěcených. Jednak proto, že nemaji žádnou oficiální nahrávku, druhak proto, že fungovali jen chvíli a třeťak měli jen jedno vystoupení v novobydžovském městském klubu kulturních alternativ, kterého jsem byl svědkem já a ještě pár lidí, kteří ani nevěděli, že tam Excless budou hrát, poněvadž přišli na druhou kapelu, která se jmenovala SPIRALS nebo tak nějak co já vim. Já si zaplatil vstupný (tuším 50Kč) s kámošem abychom shlédli trešdetovou jízdu v podání Excless. Byl jsem často s klukama ve zkušebně a musím uznat, že na to, že místo zkoušení jen chlastali, tak ten koncert nebyl vůbec marnej. Možná za to může i fakt, že na koncertě bubnoval Muro (ano ten Muro, který se brutálně poblil na koncertě Dead Infection, o čemž se dá dočíst v tomto reportu), který bubnoval minimálně o dva levely vejš, než Kryšpa, kterej bubnoval na hovno. Pro kluky jsem tenkrát když jsme chlastali ve zkušebně složil i slova k písni, ale nikdy je nepoužili... bylo to nějak takhle: 

Chlupy
Chlupy, koušou, smrděj, sou hnusný!
Tak se všichni vyholíme, a budeme hladcí!
:-)

Treš jak cyp. A protože jsou ty vánoce, nechal mi tu Děda Mráz pro všechny zmrdy právě tu jedinou neoficiální nahrávku, kterou kluci vypotili. Je to bohužel bez basy a jak basák říká, neudělali ani obal a neměli ani svoje logo, protože chtěli být drsná kapela s lokální ambicí. 





Pro další fotky klikni na "další informace"













Ten krátkovlasej šulín v mikině LIBIDO AIRBAG  vepředu u pódia vlevo jsem já.






Žádné komentáře:

Okomentovat