10.4.2004 NEW AGE OF EXTREME UNDERGROUND PARTIE´S NO. 01


Dlouho jsem hledal nějaké info o této akci, protože nevim proč, ale měl jsem v hlavě zakodovaný, že se to konalo v klubu Cosa Nostra v Přelouči, ale po spoustě hodin hledání jsem narazil na informaci, že se to konalo v hostinci Na Kříži v Břehách u Přelouče. Byl jsem si jistý pouze kapelou Deformed, která už celkem dlouho nehraje a je to škoda.... Sestava tohodle koncertu tedy byla: DEFORMED, IMPERIAL FOETICIDE, DESPISE, BLASPHEMER, DARK FUTURE, INDIGESTIBLE PIEDES. Pořádal to Dejvy z kapely Despise a já si jen pamatuju, že mě tam slušně odrovnali právě Deformed svým prasečím grindem na automat. Vstupné bylo 90Kč a bylo to tam hodně fajn.






pro další fotky klikni na "Další informace"

















Žádné komentáře:

Okomentovat