7. 12. 2019 TRAKTOR / FOREST JUMP


Ty vole! Já snad s tím chlastem seknu. Co se stalo? Stalo se to, že ve slabé chvilce v hospodě mě napadlo, že bych mohl jet na koncert kapely TRAKTOR. Ano na koncert těch Traktorů, na které chodí kreténi, kteří nemají kulturní cítění, jak jsem vtipně poznamenal tady. Zajímavé je, že do Pardubic na stylově mě bližší akci Kufr plný vnitřností nejedu, ale Traktory dám. Ono se ale není co divit, protože vloni jsem z Kufru plného vnitřností přijel někdy po třetí hodině ráno a vstávejte si pak v pět do práce žejo. To v Králíkách, kde Traktoři rozbalili svůj agrometal, nic takového nehrozilo, neboť KD se nachází 6km od mého bydliště a koncert končil před třiadvacátou hodinou. Tak se pojďme podívat do čeho jsem se to já, ten hrozný kokot a kripl, který si smaží děti ve zvířecí krvi a při tom poslouchá satanskou hudbu, uvrtal. Hned jak jsem přišel v 18h z práce, čekala mě koupel, hodil jsem na sebe vhodný outfit a hrrr na koncert, tentokrát s Magim.
Hned po příjezdu se mi vybavil můj maturitní ples. Před více než dvaceti lety právě v KD Králíky pořádala moje střední škola maturiťák. Teď ve stáří jsem se vrátil na místo činu. Po zaplacení vstupného 450Kč, šatny 20Kč a kelímku 50Kč jsem si konečně mohl vychutnat pivo za 40Kč. No i když vychutnat není asi nejvhodnější výraz. Jedenáctistupňové hóčomóčo od Gambrinusu mělo do představ mých chuťových pohárků o dobrém pivu, dost daleko. Chutnalo to jako břečka, kterou kdysi točili na Brutal Assaultu a kde se to po pěti minutách už nedalo pít. Sorta lidí kteří v počtu větším než velkém (1000?? Nevim. Můj dementní smysl pro odhad si dementně netroufá odhadnout), téměř výhradně v hadrech Traktor, Dymytry a Komunál, byli úplně jinou sortou lidí než na co jsem zvyklý z koncertů, kde se povětšinou nachází moje kreténská maličkost. Tolik traktoristů pohromadě jsem nikdy neviděl. Mezi nimi jsme se s Magim, který měl na sobě mikinu Vulvodynia a já tričko Final Exit a mikinu Darkthrone, vyjímali jako dvě malinkatá hovínka v napoleonce. 


Přesně na miliontinu vteřiny v půl osmé na pódium vtrhla kapela FOREST JUMP kteroužto jsem nikdá neslyšál a musím uznat že v kombinaci s příjemně zaplněným tanečním parketem, pyrotechnikou a precizním osvětlením se mi to líbilo. Kytaristi, seč se snažili sebevíc, bohužel slyšet nebyli. Naopak každý úder kopáku skrz přítomné projel jak kamion kočičkou odpočívající na okresní silnici. Takže to byl zvuk, co mi kazilo forestjumpí vystoupení. Na třetí song si na bicí sesli sedl mladý klučina, odmlátil s přehledem celou písničku a bylo to všechno velmi sympatické...


Poprvé tou dobou jsem se byl vychcat. Světe div se, svůj chcací blok jsem nechal doma a v poklidu jsem odpustil potřebné tekutiny. Možná to bylo tím, že si vedle mě nikdo nehonil šaška a nevotravoval mě. Kultura WC se oproti maturitnímu období rapidně zlepšila. Toalety byly čisté, voňavé, nové, ale také zároveň ucpané. Téměř celý večer se tam v tom vrtali, poněvadž to nechtělo odtékat. Že by humáč vydávaný za G11 slavil úspěch? :-) Ve mě to taky podezřele vrčelo, ale odnesl jsem si to domů. Při čekání na Traktor jsme u stolu debatovali o tom, že se svět v prdel obrací, když nějakej retard je schopen koupit za miliony banán přilepenej izolačkou. WTF? Ty vole proč nezkusit nasrat pěkně plnou toiku až budou hovna do homole koukat nad sedátkem a dát to do aukce jako umělecké dílo? Určitě by se našlo pár debilů co by přihodilo... 
Chvilku před třičtvrtě na dvacet jedna zhaslo světlo a spustila hlavní kapela FIVE FINGER DEATH PUNCH. Totiž TRAKTOR. Nebo ne? Jako intro si totiž headliner zvolil písničku právě od FFDP a úplnou tmu. Pobavilo mě, že hromada lidí si to natáčela. Inu, proč ne? Se zavřenýma očima, s určitou představivostí a rukou mezi nohama jste se jako na FFDP cítit mohli. Traktoří agrometal ale na sebe nenechal dlouho čekat, stejně jako výbuchy, ohnivá show, vymazlené pódium a designové prvky. V neposlední řadě pak písničky, jež jsem absolutně neznal. Ano do té doby jsem byl traktorový panic. Kapela plná smíšků působila víc než sympaticky, sehraně a spokojeně. Aby taky ne za čtyřistapáďo na hlavu. Zpěvák co chvíli pobízel přítomné ke stagedavingu a moshpitu, ale zásadoví fanoušci zemědělských strojů se striktně omezili pouze a jenom na přihřáté mávání rukama ze strany na stranu. To je prostě zákon. Opravdu divné. Vypadalo to stejně buzeranstky jako dětský pořad Kouzelná školka s Majdou a Michalem. Bicmen měl dva kopáky, což ho uvedlo do stavu nadsamce, ale na to traktorový "bum čvacht" by mu nejspíš stačila malá bicí souprava se štětečkama z Moravanky. WC stále ucpané, pivo stále blivajz. Ještěže dění na pódiu bylo v pořádku. Během setu za podpory dělbuchu a ohňů se v zadní části spustila obří vlajka TRAKTOR a za ní se objevila vyvoněná projekce. Opravdu působivé. Méně působivé se mi už zdála onanie kytaristy a jeho sólo. Naštěstí netrvalo 20 minut jako u Manowar a brzy se přestal trápit. 


Traktor hrál hodinu a půl. Dle slov zpěváka zahráli 8 songů z nové desky a pak starý fláky. Pobavila mě hláška zpěváka, který prohlásil, že jedou turné po malejch kulturákách. Ty vole, kulturák v Králíkách je široko daleko největší!! :-)  


Poslouchalo se to všechno moc dobře. Jen to pro mě, jako pro fanouška úplně jiné muziky, mělo být všechno o polovinu levnější. Chápu, že pronájem kulturáku, zvuk, světla, ohně a všechno kolem stojí prachy, ale pořád se tu bavíme o zábavové kapele, i když uznávám těžce profi, která ve světě hudby nic nedokázala, nikdy nic nedokáže a kdyby vyjela za hranice, nikdo na ně nepřijde. 




Jestli lituju investovaných peněz? Ale né. Bylo to v naprostém pořádku. Viděl jsem, slyšel jsem a tím to hasne. Nemám potřebu to vidět a slyšet znovu. Radši si pár stováků přidám a půjdu na světovou legendu, která udávala směr v metalu před třiceti lety, nebo půjdu do klubu za stovku na nějaký to moje blití, které je mi přeci jenom bližší než Traktor. Když jsem po skončení akce dvakrát zachraňoval brýle a zvedal ze země jejich ožralého majitele s podpisy na vyholené lebce, který nekontrolovatelně padal hlavou na beton, naskákali jsme do auta a jeli domů. V hlavě mi hučelo, ve střevech vrčelo. Hned jak jsem přilítnul domů, jen tak tak jsem dosedl na záchod a z prdele se na příštích několik okamžiků stala stříkačka. Do postele jsem se dostal ve 23:23 hodin a čekalo mě krásných 5 hodin spánku. Jedenáctka gambáč neměl slitování ani dnes v práci, kdy mě 4x ztrestal na záchodě...

Žádné komentáře:

Okomentovat