16.11.2019 AGGRESSIVE TYRANTS, HUMAN SCUM, SVINIBROD



Takže k rozmrdanýmu plynovýmu kotli z předminulého týdne se přidal ještě utopený mobil mé nešikovné dcery a předepsání brýlí mé milované ženě. Takže dalších skoro deset tisíc si asi jen tak vytáhnu z prdele... Ale to mi nemohlo zabránit abych se nejel podívat na dvě legendy a jedny (pro mě) nováčky. Přiznám se, že kdyby tam nehráli Aggressive Tyrants, zůstal bych doma a udělal si hezký večer s hororem a flaškou. Jenže kdyby byly ryby v prdeli, tak by nemusely být rybníky, jak praví klasik. Osedlal jsem proto svého bílého draka, naladil navigaci a vydal se do Přelouče, tedy do míst, kde jsem naposledy byl před dvaceti lety. Po příchodu do hospody Na růžku mě překvapil počet návštěvníků. Čekal jsem tak 7-10 lidí, jak se mi to už několikrát "poštěstilo" ale bylo nás tam asi třicet. To by se mohlo leckomu zdát jako podstav, ale bylo to akorát. Zvlášť když můj severský přítel (zdravím Láďu) se v tu chvíli nacházel na koncertě Traktor a poslal mi fotku "full house" návštěvy.


Jenže koho sakra zajímá nějakej přiblblej Traktor? Snad jen někoho bez kulturního cítění. My co jsme na tom s kulturou zadobře, šli jsme za kilčo na pořádnej nářez. I když zas taková idylka to nebyla. Od začátku jsem nebyl spokojený se zvukem. Zvukař všechno ladil pomocí tabletu a notebooku. Žádnej zvukařskej pult, žádný knoflíky, žádný páčky a táhla. Všechno digitálně. Asi je to dnes normální, jenže zvuk z toho byl jak ze špatně vytřený prdele. Nejvíce na tom byli biti první vystoupivší, domácí HUMAN SCUM.


Navíc hráli bez bubeníka, (pro debily, to jako ne že by hrály jen kytary a zpěv. Bicí měli  nasamplované). Celkově mě jejich hudba nikdy pořádně nezaujala na takové výši, abych si od nich něco koupil, protože jejich deathmetal se mi zdá strašně komplikovanej. A protože já jsem člověk jednoduchý, komplikovanostem se vyhýbám jak cikán práci. Druhá kapela, pořádající SVINIBROD byla pro mě velká neznámá. 


Zvuk měli o poznání lepší, snad díky přítomnosti živého bicmena. Musím se přiznat, že se mi jejich set líbil i přes stále ještě dost špatnej zvuk. Ono ale celkově to všechno tam působilo tak nějak neosobně a chladně. Velkou měrou k tomuto stavu přispěl fakt, že nebylo žádné pódiové osvětlení, z čehož pláče videozáznam níže. A i lidi se mi tam zdáli divní. Ne že bych já byl něco víc než ostatní, prostě jen takovej pocit. Například jeden nabušenej týpek s hipsterským kámošem se na mě pořád lísali a furt se klátili a postupně postupovali jakoby naschvál přede mě a lezli mi do záběru. Alkohol je svině :-) ... Přál jsem jim akutní průjem, ale moje prosby nebyly vyslyšeny. Naštěstí si po chvíli šli pro pivo a pak už se postavili kousek jinam. Nicméně Svinibrod se mi líbil. Ovšem já jsem jel 37km hlavně a dá se říci že výhradně kvůli AGGRESSIVE TYRANTS. 


Kapela ze Světlé nad Sázavou, kterou sleduju od prvního demáče, mě opět nezklamala. Zvukově to nebylo moc dobré, neustále vazbil mikrofon, kytara a zpěvy byly dost utopené, naopak bicí všechno přemlátily. Někdo by mohl namítat, že na takový sračky, jaký hrajou  kapely podobné Agressivům, netřeba dobrého zvuku. A to jsou právě ti kreténi, co nemají kulturní cítění a chodí na Traktor :-) Aggressive Tyrants jsem si tedy užil i s ostatními dosyta a už se na ně těším na Obscene Extreme festivalu 2020 kde je záruka dobrého zvuku, světel a všeho kolem. Uteklo to jako voda. Tři kapely, čtyři pita, třičtvrtě hodiny za volantem a do své rodné vísky jsem dorazil v době kdy zhaslo pouliční osvětlení. Pro ty, koho to zajímá, u nás se zhasíná o půlnoci. Celkově bych tuhle akci zařadil k těm méně povedeným, ale pořád lepší než drátem do oka.

Žádné komentáře:

Okomentovat