7.12.2018 KUFR PLNEJ VNITŘNOSTÍ vol. II



S porodníma bolístkama se na svět dostala konečná sestava této čvachtací sešlosti. Nejdříve one  man projekt Pórek Vagina byl nahrazen k mému potěšení zásavosvětlými Aggressivními Tyrany a po nějakém čase odpadli i Sagvan Töfi, které nahradili Prolapsed.  Stejně tak i sestava našeho auta doznala změny. Měli jsme být plní, ale kámoš (zdravím Dominika) couvnul poté, co couvla jeho přítelkyně (zdravím Elišku), které se nechtělo, tak se potom nechtělo i Dominikovi. Napsal jsem mu že je podpantoflák, načež mi načepýřeně odepsal, že podpantoflák nejni, a že nejede protože je nachcípaný. Musím podotknout, že začal být podezřele nachcípaný až když se Elišce nechtělo jet a naplánovali předvánoční nákupy v Hradci Králové :-) Já jsem též nachcípaný, prtože management naší firmy, mého kapitalistického zaměstnavatele, je banda nevzdělaných kryplů, kteří nebyli schopni na podzim zařídit kontrolu sahar na vytápění haly, takže jsem prostě a jednoduše na posledních dvouch nočních v průvanu nastydnul. V krku mám hnusnej, tuhej, zelenohnědej knedlík, teče mi z nosu a očí.  Naštěstí mě nemusí mrzet, že jsem si nemohl dát pivko díky nachlazení, protože jsem měl beztak v plánu dělat řidiče, neboť původně plánovanému řidiči Dominikovi se vysypalo auto na kocnertě v Hradci a pak ještě ta věc s tím podpantofláctvím, takže břímě řidičské zůstalo na mě. 


Lycanthrophy

V klubu se většinou začíná s hodinovým zpožděním. Včera ale posunutí začátku nebylo až tak velké. Těšili jsme se na Zdíšu, krásnou to ženu za mikrofonem první kapely LYCANTHROPHY ale překvapil nás šikovný řvoun s těhotenským bříškem. Kapela frkala jeden hyperrychlý song za druhým s miliony různých záseků a jejich set utekl jak voda v řekách uplynulé léto. Myslím ale že těch pár minut bohatě stačilo. Kdyby hráli dýl, asi by to začalo nudit.

Needful Things

Druzí nastoupili mí oblíbenci z města špatného hokeje :-) . Byl jsem zvědavý na nové songy z nové desky, kterou jsem si tam zakoupil za směšný peníz, ale musím zcela objektivně říct, že to bylo naživo takové nijaké, mdlé, s hluchými místy. Nevím proč jsem to tak cítil, protože nová deska je neskutečná řežba. Možná za to mohlo špatné nazvučení bicích, možná něco jiného, zkrátka NEEDFUL THINGS pro mě bylo mírné zklamání.


Škoda 120

V Mladé Boleslavi by se mohli učit... Nejlepší a nejrychlejší škodovka ŠKODA 120 totiž nepochází z jejich výroby. Nejlepší a nejrychlejší škodovka byla vyrobena v roce 1996 v Brně a včera zahrála povedený set. Obzvláště dobří byli zpěváci, kdy jeden hulákal a druhý řval. Ale i zbytek kapely byl sehraný. Tohle se člověk nenaučí za pár dní. Ostatně to samé platí i o předchozích dvouch smečkách. Zvuk byl o něco lepší, ale pořád to nebylo ono.


počet platících návštěvníků

Poppy Seed Grinder

Skoro osumdesátka metalových hlav dorazila podívat se na pražskou legendu POPPY SEED GRINDER. Když jsme u těch legend.... Stává se kapela legendou automaticky tím, že funguje dvacet let? Protože jesli jo, tak se na kufru, který byl až po okraj naplněn vnitřnostmi, až na jednu kapelu sešly samé legendy. Poppy Seed Grinder jsem poprvé viděl slyšel v roce 1999 v Třebechovicích a tenkrát se mi tam strašně líbili. Sice v sestavě po mnoha změnách zůstal jen Jarda Dohnal, ale vždycky jeho kapelu rád vidím. A i včera se mi jejich podání deathu líbilo. Zvuk byl velmi dobrý, zpěvák výtečný, basák šílený, bicmen precizní, a Jarda jako vždycky. Kluci řikali, že je to kolovrátek, ale já mám pro PSG prostě slabost, no.... Přišlo se tam na ně podívat nejvíc lidí z celého večera a když skončili, tak se velká část návštěvníků zase vypařila. Až mám podezření, že si kapela přivezla fanoušky s sebou z Prahy :-)

Proplapsed

První náhradní kapelou a jedinou NElegendou (pokud to bereme dle doby fungování) byli PROLAPSED, ke kterým jsem přistupoval celkem chladně, nakonec mě ale jejich death bavil víc než je zdrávo. Zvukově to bylo opět v naprostém pořádku. Asi si na ně budu muset do budoucna  trochu posvítit....

Aggressive Tyrants

Druhá náhradní kapela, poslední toho večera, moji oblíbení AGGRESSIVE TYRANTS stavěli a zkoušeli své aparáty asi o půl hodiny déle než nedávno v Hořicích, kde to měli zfouknutý za tři minuty. Tady to sympatické trojci trvalo dýl, než bylo zdrávo, ale výsledek stál za to. Vynikající zvuk!! Kdo zůstal až do pozdních hodin, kdy už i hospoda byla zavřená (bar v klubu ale jel dál) tak musel být maximálně spokojen. No i když maximálně.... Kapela, která se proslavila megahitem Kokokodáááák, si dovolila NEZAHRÁT zmíněný hit. Nikomu to samozřejmě nevadilo, ale pro příště bych si takovou podpásovku vyprosil a slepičí písničku bych si v playlistu přál. Měl jsem v plánu zakoupiti jejich ještě novotou zapáchající vzpomínkové CD s výtečnými demy "A miminko je na světě" a "Žužlání klitorisu zdechlé narkomanky", hudbou mých středních školních let, ale jelikož se jedná o žhavou novinku, nebylo toto CD ještě k dispozici. Zakoupil jsem tedy jejich už ne novotou zapáchající řadové poslední CD.

Kdo přišel, rozhodně nemohl být zklamaný. Možná počáteční nedokonalý zvuk by mohl trochu snížit hodnocení, ale já sám za sebe hodnotím velice pozitivně. Kluci to ohodnotili tak, že to prý mělo stoupající tendenci kvality. 

Žádné komentáře:

Okomentovat