11. 5. 2019 LMB open air XIV


Ajaj, to zase bylo... To bylo chlastu. Ještě teď mě pobolívá hlava. Jak to tam někteří zvládají už od pátku, to nepochopím. Já se s kámošema dostavil na letošní LMB v sobotu chvíli po šestnácté hodině, když už hrála první kapela s divným názvem Větrací Šachta, která nahradila vypadnuvší Hellocaustor. Tři mladý kluci si drtili svoji verzi deathmetalu a i když to nebylo nic světoborného, musím říct, že se mi to líbilo. A i kluci si to užívali při hraní na pódiu i potom při paření v hledišti. Na rozjezd dobrý. Předpověď počasí neslibovala nic dobrýho. Hlavně pak meteoradar zlověstně poukazoval na to, že v 17:20 začne chcát a chcaní se přehoupne přes provazy deště až k bouřce. Na všechno došlo, ale nebylo to nakonec tak hrozný. Druhou kapelou, která naběhla byli Sadistic Hannibal, kteří se svým trešmetalem velice pobavili. Hlavně pak písnička s textem Krteček a panda, to je děsná sranda, krteček a panda to je ale píčovina.... Moc dobře se u toho popíjelo pivko. Ještě teď děkuji Všemohoucímu za to, že to byla jen desítka. Vychlastat toho tolik ve vyšší voltáži, tak mě nesou nohama napřed. Ale ustál jsem to. Na rozdíl od kámošů (zdravím Dominika a Adama), kteří kolem půlnoci zahučeli na stole na kutě. Před třetí kapelou se strhl déšť jak cyp a dokonce se i zahřmělo. Pak se to trochu uklidnilo, takže když nastoupili Stíny Plamenů, už jen tak lehce pršánkovalo. Stíny Plamenů znám hromadu let, ale nikdy jsem je neviděl, takže jsem se na ně těšil. A nezklamali mě. Sympatičtí raraši v holínkách odehráli rychlý blackmetal, který lahodil uším všech přítomných. Nebo aspoň těch, kteří se na ně i přes déšť sešli u pódia. Moc nás tam nebylo a netroufnu si odhadnout ani celkovou návštěvnost. Nějakých 50 člověků? Asi. Ale vychlastalo se toho tam jak kdyby bylo plno. I my tomu přispěli a lili do sebe jedno pivo za druhým. Později se k tomu přidal ještě Rumíček Republika a když jsme ji vycucli, tak jsme se pustili do Morgana, což zcela evidentně nesedlo mladšímu osazenstvu, kteří ještě nemají tolik zkušeností s chlastem jako my staří kmeti. Blue Screen Of Death zněli typicky thrashově, avšak s deathovým vokálem. Líbilo se nám to. Navíc všechny kapely měly dobrej zvuk, a když má kapela dobrej zvuk a fanoušek pívo v ruce, není co řešit. Hlavními hvězdami byli letos němečtí Casket hrající old school death v té nejčistší podobě. Sympatická basistka rozdávala po celou dobu úsměvy na všechny strany a deathtík který se valil z aparatury nás všechny posadil na prdel. Dokonce i kámoš (zdravím Zbyňka) se zvedl a přišel se na ně podívat a poctivě odpařit. Bylo to opravdu výtečné. Během jejich setu jsem do sebe nalil tři piva a to se mi naposledy stalo před lety na Cannibal Corpse v Josefově. Po Casketu jsem se jal porušit své předsevzetí, že si nekoupím žádné tričko ani desku nebo CD a hned běžel nahoru a okukoval jsem, co s sebou Casket do Sekeřic přivezli. Z jejich skromného distra jsem nakonec koupil nádherný modrý žíhaný vinyl, který jsem si nechal s věnováním podepsat, tričko pro dceru, tričko pro mě, nášivku pro kámoše. Samolepky, tácek pod pivo, plakát a dva frťany slivovice se sympatickou basačkou jako bonus a poděkování od kapely. Být to na Brutal Assaultu, stálo by mě to všechno dohromady dva litry. Ne tak v Sekeřicích. Za všechno jsem zaplatil směšných 600Kč. Poslední kapela slibovala zavzpomínat na Lemmyho a jeho bandu. Docela jsem se na to těšil ale nakonec mi to vůbec jako Motorhead nepřišlo. Stockholm Syndrome, tak se jmenovala ona skupina, hrála špinavě a bohužel pro ni, hrála po Casket, kteří to tam rozdrtili na měsíční prach. Jestli si dobře vzpomínám, stáli dole jen tři lidi. Dokonce ani já jsem na ně už nešel, protože mě začalo škrábat v žaludku a moje tělo se dožadovalo protejnů a tuků a bůhvíčehoještě. Takže jsem zašel pro tři klobásy a s kámošem (zdravím Zbyňka) jsme je poslali tam, kam patří. I s křenem, hořčicí a malou okurčičkou. Pak jsme si zavolali odvoz a pak se jelo domů. Kámoši vytuhli, někteří více, jiní méně. Já byl v posteli 27 minut po půlnoci. Teď poslouchám ten skvělej vinyl, píšu tyhle slinty a už se těším na příští rok, až to všechno Vláďa zase zorganizuje, zařídí, připraví,.... Díky za tuhle akci!!






Pro další fotky klikni na "Další informace"


















Žádné komentáře:

Okomentovat