18. 5. 2019 DOMINO (120 let SDH Sekeřice)



No ty vole do píči kurva!! To jsem si včera vyjel na kole do 15km vzdálených Mžan do pivovaru na pivko. Vítr ty vole jako kráva, já tam přijel zplavenej jak vagina po squirtu. Objednal jsem si jejich desítku a protože se nějak obloha zakabonila, tak jsem si ani další nedával a jel jsem domů. Ještě než jsem tak učinil, dal jsem svému kámošovi (zdravím Pepu) do práce vědět, že právě piju pivo a on, že ať se třeba posere v práci. Pak jsem mu napsal, že to vezmu na Petrovice a alou domů. Jenže jsem nějak špatně odbočil a najednou jsem byl na spojovací velký silnici mezi Hořicema a Hradcem. Tak jsem to otočil a zase jsem špatně odbočil a najednou na mě vykoukly Dohalice. Kurva! Takže jsem najel 37km a zchvácenej jsem přijel domů. Ještě než jsem vyrazil z pivovaru, tak mi kámoš psal, ať přijedu další den do Sekeřic, že tam je hasičská soutěž. No tak jsem tam teda vyrazil. Zase kurva vítr jako kunda a zase jsem tam přijel zpocenej jak vrata vod chlíva. V nádherném sekeřickém areálu jsem byl za svůj mrzký život popáté, z toho čtyřikrát na LMB párty a vždycky autem. Dnes jsem vyrazil na kole a hned jak jsem přijel, zamířil jsem si to na pivko. Dobří holubi se vyserou na stejný místo, nebo jak se to říká. Takže i já, bez několika hodin, po týdnu popíjel pivko na stejném místě. Projistotu jsem si koupil rovnou dvě, abych uhasil zasranou žízeň, která mě sžírala 13km. Snad to měl bejt Kozel jedenáctka, nevím. Chutnalo to dobře a to i přes fakt, že to bylo v kelímku s logem Zubr. Brr. Všude kolem se míhali hasiči a hasičky různých kategorií a ty vole jedna ze Žlunic, tak ta mi tam krutě otvírala poklopec svým kukuč. A ty nohy v elasťákách!! Svině... Ta ho tam vyloženě chtěla. Bohužel moje péro mrdá jen moji starou, takže děvče promine a svého zpoceného, zasýřeného, po rybách páchnoucího bobra daruje jinému. Začal jsem teda popíjet pivko, kochal se mladejma kundama, zralejma ženskejma a vyrazil se podívat na štafetu. Jako, klobouk dolů. Hlavně pak před veteránama, kterým mohlo být tak 60+ a kteří ladně proskakovali vyříznutou dírou v dřevěné zdi, nebo jako baletky našlapovali na kladině a to všechno na čas. Stejně tak kundou opatřené postavy v uniformách si poradily se vším s grácií. Až na jednu, která si při špatném došlápnutí vyhodila koleno. Ale i tak za obrovského skandování a potlesku doklopýtala do cíle. Tou dobou nás velmi vtipný konferenciér, který vše komentoval do mikrofonu, seznámil s faktem, že od 14 hodin bude hrát kapela DOMINO (asi), která je revival o trochu známějších Kabátů. Tento fakt rozhodl, že se na hasičské soutěži ještě zdržím a podívám se na ten zázrak. A proč ne? Počasí přálo, pivo chutnalo, guláš a uzené uzeniny byly k dispozici. To bych byl kokot kokotskej vykokotěnej  kdybych tam nevydržel. Ještě před kapelou ale sbor profesionálních hasičů z Nového Bydžova předvedl vyproštění zaklíněného člověka z auta za pomocí hydraulických nesmyslů. Nevím proč, ale čuráci přijeli v autě s nálepkou Sbor dobrovolných hasičů Nový Bydžov. Asi jim profíci nechtěli půjčit techniku. Každopádně když jeden z bydžovských hasičů komentoval co a čím dělají jeho kolegové aby vyprostili naaranžovaného svého kolegu z vraku auta, začala hrát kapela Domino. A mě se v tu chvíli zježily chlupy na prdeli. Jak jsem psal. Pan konferenciér se patrně najedl vtipné kaše, když hlásal svým příjemným hlasem, že zpěváka kapely Domino nerozeznáme od Pepy Vojtka a ať se připravíme na pořádnej nářez. Jako ty vole kurva tohle mi neměl dělat. Všechno tam bylo tak skvělý a pak začala ta zkurvená posraná vymrdaná vodrhovačka. Ty vole kytarista měl kytaru ve tvaru sekyry. Ale jo, bylo to v Sekeřicích, ale i tak se musí Kiss a jim podobní slavní pablbové, kteří podobné avantgardní tvary kytar používali, obracet v hrobě a nad hrobem. Vošklivá bloncka zaopatřující klávesový aparát, ze kterého se linuly i naprosto příšerné bicí, si nezasloužila za svoji existenci ani nablít do tlamy. Zpěvák, basák a kokot se sluchátkem od mobilu v uchu, v jedné osobě, by zasloužil nakopat do koulí za to, že se narodil a zkurvil mi tak celej den. Tohle se nemělo stát. Rychle jsem vyfotil jednu fotku a okamžitě sedal na kolo a conejdřív vypadnout z dosahu zvukových vln jejich hovenného pop/rock revival septiku. Vážení přátelé, Chinaski hadr. Né to zase ne. Chinaski jsou nejzkurvenější mrdka na světě. Domino znělo trochu líp. Jako nejzkurvenější mrdka v Evropě.





Pro další fotky klikni na "další informace"



























Žádné komentáře:

Okomentovat