4.9.2009 BORON, VHS, DISTINCT THE REST - oslava narozenin

Bylo to ještě v dobách, kdy lidi používali telefon převážně na telefonování a psaní SMSek, mi právě jedna taková zpráva přišla a bylo v ní, že bych se měl dostavit na oslavu narozenin tří sympatických mladých lidí do městského klubu kulturních alternativ v Novém Bydžově,  že tam budou hrát tři kapely. No tak jsem zajel koupit tři ratanový košíčky na víno, ale místo vína jsem do nich dal lahváče a vyrazil na tu velkolepou oslavu. Na pořadu večera byly tři kapely, z nichž u jedné si nejsem jistej, jestli to byla ona. Novobydžovská kapela DISTINCT THE REST. Po těch letech se opravdu špatně hledají jakékoliv indicie ke zkompletování něčeho, takže dokonce ani dva oslavenci ze tří, jichž jsem se ptal na podrobnosti, neví téměř nic. Jeden neví vůbec nic, druhý věděl jen že tam hrál Boron, což jsem věděl taky a pak ještě VHS, a pak kapela okolo Jardy Folgbergra, a jediný Jarda Folgberg z Bydžova hrál v kapele Distinct The Rest. Já sám si toho taky moc nepamatuju. Co mi utkvělo v hlavě, že jeden z oslavenců měl na hlavě kužel který se používá k zátarasům při opravách silnice a když hráli BORON, nosil téměř nepřetržitě na pódium tácek s velkými panáky zelené a lil je do chřtánů hrajících muzikantů. Jak mohli takovou smršť přežít a ještě při tom odehrát opravdu vynikající koncert, to nechápu do dneška. Chlastem se rozhodně na této párty nešetřilo a i já se vožral jak hovado. Jen vím, že se mi všechny kapely líbily a že VHS hráli strašně dlouho, ale vůbec nikomu, a ani mě to nevadilo. Jak jsem se dostal domů? To je jedno. Hlavně že jsem se dostal. Fotky nejsou, leták není, nic není. Všichni se vožrali, kapely zahrály skvěle, zvuk byl vynikající. Tak aspoň jeden Boron odněkud jinud...

Žádné komentáře:

Okomentovat