2.10.2009 BORON, DISTINCT THE REST

Necelej měsíc, co jsem poprvé viděl BORON na oslavě narozenin, přijeli Boroni opět do Městského klubu kulturních alternativ do Bydžova, tentokrát pod taktovkou městského úřadu. Zatímco na oslavě narozenin se mi Boron líbili, tady to nebylo takový. Nějak se mi nepozdával zvuk. A to měli tuším svého zvukaře. Na baru jsme si poklábosili se zpěvákem, ale připadal mi nějaký unavený. Prostě to nemělo šťávu. Lidí bylo míň než na zmíněné oslavě před měsícem. Byl to bych řekl provar. Ale město to dotuje, tak vo co gou…. Já byl rád, že nemusím za muzikou jezdit tři prdele kilometrů, ale že to mám za nosem. Škoda, že Bydžov je zkurvená díra, která metalu nepřeje a nekoná se v klubu víc akcí s tvrdší muzikou. Dle informací na bandzone.cz stejně jako na oslavě narozenin, tak i tady vystoupila kapela DISTINCT THE REST. Nevím. Většinu informací o tomhle koncertě jsem už dávno prochlastal. Opět žádné fotky ani videa ani leták, tak aspoň Distinct The Rest odjinud.

Žádné komentáře:

Okomentovat