BRUTAL ASSAULT 2010


ČTVRTEK:  EINSIFERUM se mi zdálo takový nijaký nemastaný neslaný. FEAR FACTORY - určitě lepší než před lety ve Svojšicích, ale bohužel těch 15-20 tisích metalových hlav nám tak nějak neumožnilo dostat se trochu blíž na lepší zvuk. GOJIRA byla pro mě vrchol čtvrtka. Naprosto precizně odvedená práce s vynikajícím zvukem. Jejich set byl vraždící!! CHILDREN OF BODOM byla nehorázná sračka. Jak zvukově, tak hudebně. Přiznávám, že se mi nikdy pořádně nelíbili ani z CDčka, takže to možná bude tím. Každopádně svoje fanoušky tam měli a uričtě to pro ně byl velkej zážitek. Pro mě bohužel ne. LOCK UP se hlavně líbil mejm kámošům. Já na tom neshledal nic co by vybočovalo z průměru. Ano, byl to nářez a bylo to skvěle zahraný, ale prostě mě to nebavilo. Megaklasika v podání OBITUARY se mi zvukově zdála poněkud zahuhlanější, nicméně ani tato kapela není moje parketa. Musím ale přiznat, že se mi to docela líbilo. Jen mě mrzí, že nezahráli Don´t Care... ROTTEN SOUND jsme prolemtali, takže pak už nebylo nic, co by stálo z mého naprosto nepodstatného pohledu za řeč.

PÁTEK: Z toho co jsem viděl - BAL SAGOTH - tak trochu zklamání, hlavně po nedokonalé zvukové stránce. Jakože mít takovej zvuk jiné kapely, byly by určitě rády, ale pokud kapela jako Bal-Sagoth nemá křišťálově čistej zvuk, tak to prostě není ono. A můžete si prskat co chcete. CANNIBAL CORPSE - pro spoustu návštěvníků hlavní a nejlepší kapela festu. Pro mě to byli prostě Cannibal Corpse. Šlapalo jim to jako hodinky, ani jedna chybička, bezchybnej zvuk, parádní deathmetal, prostě Cannibalové tak jak je všichni známe. CATAMENIA - z počátku tak trochu heavy, ale postupem jejich vystoupení jsem si spokojeně pokyvoval  palicej. Dobré. Velice dobré!! DEVIN TOWNSEND - pro mě osobně největší překvapení. Tak trochu jsem si nedokázal představit, co tam vlastně tenhle geniální muzikant bude hrát, ale nakonec to byl prostě námrd. Inteligence a instrumentalita v jednom. Do toho asi desetiminutová brutální přívalová dešťová přeháňka, která nechala většinu lidí v naprostým klidu a nenechala si tohodle plešatýho čerta ujít. A myslim, že nikdo kdo tam zůstal přes provazy deště nelitoval. Pro mě osobně jeden z vrcholů festivalu. NAPALM DEATH je v Čechách jako doma a to i tak trochu ovlivní i moje hodnocení. Ano bylo všechno v perfektním stavu, zahráli to co chtěli všichni slyšet, ale když to vidíte jednou až dvakrát do roka, tak se vám to prostě přežere a už to není ono. Nijak bych nechtěl jejich set odsuzovat. Je to pouze a jenom můj názor, který nikoho beztak nezajímá. Pro mě N.D. trochu zklamání. Naopak největší překvapení pro mě byla brazilská SEPULTURA. Já od nich nečekal naprosto nic, protože jejich starý trešový desky se mi nelíběji a to co přišlo po geniálním albu Roots, jde taky mimo mě. Vlastně se mi líbí jenom právě Roots a Chaos A.D. Zvukově to bylo v naprostým klídku (toho jsem se taky trochu bál, protože vloni Soulfly byla největší sračka). Sepultura zahrála přesně to, co se od ní čekalo. Starý vykopávky, přes střední léta, až po pro mě neznámý skladby. Stejně jako tomu bylo u Soulfly, tak i při Sepultuře musely být vypnuté kamery, které snímají kapelu na velkoplošnou obrazovku. Patrně se jedná o nějakou brazilskou demenci, nebo já nevim co. Ale s jejich vystoupením jsem byl maximálně spokojený. A to samé se dá říct i o avatgardně blackmetalových šikmookých žluťáků z Japonska SIGH. Znám je z cédéček a nedokázal jsem si jejich skladby naživo představit. Ale bylo to v pohodě. Všichni beztak slintali na zpěvačku, která byla převlečná za nějakýho padlýho andílka a řeknu vám, všem kdo mezi nohama neměl v tu chvíli vagínu, to hučelo jako svině. Prostě prcina, která by zpěvově zvládla konkurovat Satyrovi. GWAR - tohle se nedá popsat. Tohle se musí vidět. Zvukově to bylo kupodivu v pohodě,  hudebně to tak nějak víc strádalo, ale jejich onanověstříkací show neměla chybu. Druhej den bylo jasně vidět, kdo že to na jejich setu byl v prních řadách. Nicméně asi po dvacetipětiminutách a několika brutálních výstřicích několika barev, to začalo trochu nudit.Víc jsem toho opravdu nestihnul a ani snad neměl v plánu. 

SOBOTA: Otvírák v 10 hodin dopoledne CBT dal jasně najevo, že to lidi s tímhle festivalem mysleji opravdu vážně a v hojném, asi tak 10 000 kousků na metal nadržených veverek se s kruhama pod očima sešlo na jejich set. A rozhodně neudělali chybu. Kurevsky vysoko nastavili laťku. Jejich goretupatupatrrrrrrgrind byl vraždící!! To taková DIABLO SWING ORCHESTRA a jejich úchylné divadelně avantgardní představení bylo o něčem uplně jiném. Jak mi několikrát během jejich vystoupení zopakoval kámoš, JE TO SRAČKA.  Zaplněný hlediště nadšeně tleskalo a pařilo na jejich avantgardu s trubkou, kontrabasem a operním zpěvem a i já byl velice spokojen. To DYING FETUS byla jiná třída a ačkoliv si je doma neposlechnu co je rok dlouhej, tak jejich set ve mě probudil kousek deathera kterej ve mě někde je. Prostě skvělej dokonale zahranej s perfektním zvukem burtal deathmetal, kterej byl opravdu perfektní!! HYPOCRISY - to byla banda, kterou mám rád. Jejich vystoupení bylo pro mě asi to nejlepší z celýho festivalu. Kromě první písničky to bylo zvukově perfetkní. Vrchol festivalu!!!!!!! To takoví MACABRE, který jsem viděl počtvrtý mě trochu zklamali. Kluci by měli míň kecat a víc hrát. U MOONSORROW jsem odešel u druhý písničky. Nic pro mě, i když z CDčka je to fajn. RAGNAROK - dobrý. Fakt dobrý. Ale dát blackovou kapelu v půl jedenáctý dopoledne, to je opravdu demence. Stejně jako 2 blackový kapley jako druhou a třetí kapelu před celým skončením festivalu. Díky tomu jsem neviděl Sarke, na který jsem byl opravdu zvědavej. Kurva Shindy, za celej fesťák sotva 4 blackový kapely a v tak vypatlaný časy, až to bolí... ORIGIN - nářez jako svině, ale něco mi na tom chybělo. Nebylo to špatný. Ale nebylo to vynikající. Tankard - ano trešová legenda, která odkroutila to svoje a mě, ač se mi thrash nelíbí, tak tohle bylo víc než dobrý. GORGOROTH - to byla kapela, která pro mě byla největší tahák. Ale to, čeho jsem se od nich dočkal, to byla trapnost, tragédie, komedie, zhovadilost, teploušárna, blbost. Zvukově katastrofa. Dal jsem 4 songy. Na víc jsem opravdu neměl. Jednoznačně největší zklamání. A teď sračka festivalu. Vážení přátelé, věnujte mi chvilku pozornosti. Vyhlašuji nejhorší a nejneposlouchatelnější sračku celýho Brutal Assaultu 2010. Pozoooor, ano, dle očekávání jsou to DESPISED ICON. To se prostě nedalo a pro mě to byla největší píčovina, kterou jsem na festivalu kdy viděl. Chtělo se mi blít když jsem to viděl. Už nikdy více!! Omlouvám se jejich fanouškům, kterejch tam taky bylo dost, ale tohle opravdu ne. Hrůza!!! 




Pro další fotky klikni na "Další informace"






























Žádné komentáře:

Okomentovat