BRUTAL ASSAULT 2017



Krásný deštík překvapil spoustu návštěvníků tohoto ročníku. Nás naštěstí překvapil zrovna když jsme seděli v plechovým pivním stanu u pivka, takže nám to bylo jedno. Taková smršť se ale jen tak nevidí. Zvednul se vítr, začalo brutálně chcát a za chvíli byla všude voda. A od tý doby nepršelo. Co se mi líbilo? Tak samozřejmě Samael. Potom Rotting Christ, Root, Nervosa, Mayhem, Madder Mortem, Malignant Tumour, Masters Hammer, Insania i přes jejich novou desku, kterou jsem nedokázal skousnout, Emperor byl skvělý, neboť přehrávali svůj majstrštych Anthems To The Welkin At Dusk, Arkona. Největší zklamání bylo pro mě (nejen pro mě) vystoupení Tiamat. Měl to být pro mnoho lidí svátek, protože Johan a jeho družina hráli celé geniální album Wildhoney. Bohužel Johan nebyl ve stavu slučujícím se s kvalitně odvedenou prací, tím podotýkám, že byl buď zfetovaný, nebo naprosto ožralý. Celý set byl jeden velkej průser a spousta lidí v průběhu odešla. Jeho hláška "fullmoon" při pohledu na kulaté osvětlení areálu ale pobavila :-) Skvělý byl Suffocation, který jsme propařili v zadních pozicích v blátě a kalužích. Všem to tam ale zase zvysoka natřel Devin Townsend, kterej je prostě a jednoduše geniální. Na festivalu může hrát sebelepší kapela, ale pak přiběhne Devin a všechno to tam rozseká na sračky. Největší objev tam pro mě byl Igorrr, ze kterýho jsem si pochcal špičky bot. Velmi povedený ročník!!



















Žádné komentáře:

Okomentovat