10. 7. 2005 OBSCENE EXTREME AFTERSHOW PARTY

To tenkrát ještě byly aftershow party v Pardubicích (pak tuším dvakrát v Praze až se to přestěhovalo do pivního stanu na Bojiště a je to tak nejlepší). No a proč nevyrazit, zvlášť když tam hráli moji oblíbení Blood Duster a Needful Things. BLOOD DUSTER jsem viděl třikrát a pokaždé to bylo skvělé. Poprvé to bylo o několik hodin dříve za hustého deště v rámci Obscene Extreme festivalu, kdy jsem byl velice rád, že mám na sobě pláštěnku, neboť kytarista, toho času nahý jak ho sám Nejvyšší stvořil, nachcal do kelímku od piva a hodil to do lidí :-) kteří z toho neměli radost. Koncert na festivalu byl absolutně boží. Koncert na afterparty měl trochu menší obrátky, což bylo způsobeno únavou z festivalu, ale zase jestli se nepletu zahráli cover od mých milovaných Darkthrone a dvorní konferenciér Adolf si s nima zapěl jeden song. NEDFUL THINGS předvedli jako vždycky energické vystoupení plné hyperrychlých songů. Mám tuhle kapelu fakt rád. AFTERBIRTH a WARDEAD si už nevybavuju, přeci jenom je to třináct roků zpět a moje šedá kůra mozková  už nevykazuje toliko informací, kolik by měla. To že jsem v tu dobu byl z Trutnovského vystoupení Blood Duster upřímně v prdeli svědčí i fakt, že jsem zakoupil jejich CD, tričko a většina fotek z afterparty které mám, jsou právě Blood Duster. Škoda jejich konce. Na další fotky z tohoto večírku se můžete podívat tady.




Pro další fotky klikni na "Další informace"
























Žádné komentáře:

Okomentovat