PARRICIDE (UK) / CORE Nový Bydžov 1995

Můj úplně první tvrděmetalový koncert se konal někdy v roce 1995 překvapivě v Novém Bydžově, ve městě, které není příznivě nakloněno tvrdší muzice. Do tamního klubu MEKKA (Městský klub kulturních alternativ) dorazili dvě kapely. Jedna z Anglie a jedna z Brazílie. Rukou načmáraný leták připínákem připnutý na dřevěném sloupu telegrafního vedení hlásal, že se bude konat grind core párty. Ani jednu kapelu jsem v té době neznal, ale protože jsem zrovna dost ujížděl na Hermaphrodit, Genital Gore, Final Exit a Cripple Bastards, tak jsme s kámošem vyrazili. Sešlo se nás tam snad jen pár, ale ten koncert, to zahřálo u mého metalového srdce. Nejdřív zahráli brazilští CORE. Byl jsem z nich nadšen, ale moje nadšení bylo určitě ovlivněno tím, že jsem nikdy nic předtím podobného neviděl. Prostě první koncert. Angličtí PARRICIDE mě ale poslali do sraček. Výborné!! Koupil jsem si tam jejich demokazetu, kterou jsem si jako jedinou nechal při přechodu na CD a nevyhodil ji jako zbývající plnou krabici. Jak se později ukázalo, kapela nic dalšího už nevydala a po absolvování několika koncertů se rozpadla. Respektive chvíli snad fungovala pod teploučkým názvem The Love Grind. Parricide hráli něco přes půlhodinku. Víc toho neměli, tak jeden song hráli dvakrát. Bohužel pořádající nedlouho poté zemřel a tak se z Nového Bydžova metal téměř vytratil. Za těch víc než dvacet let v klubu kromě Insania, Lvmen, Chirurgia a Boron nevystoupila už žádná kapela, která by stála za půl slova. Kazetu jsem si po nějakých patnácti letech od koupě nechal převést do digitální podoby a z této digitální podoby docela před nedávnem vyřezat na vinyl. Tak moc mě Parricide rozmrdali….


s kámošem jsme si vynutili společnou fotku s kapelama






Žádné komentáře:

Okomentovat