2. 1. 2015 SEE YOU IN HELL, NEEDFUL THINGS, KLUTZ



Člověk ještě ani nestihl vystřízlivět po oslavách nového roku 2015 a už aby zase chlemtal to pivo. A proč taky ne, když v klubu č.p. 4 ho mají tak dobré. A proč si na dobrý pivko nezajít například hned 2. ledna, zvlášť když tam hrají See You In Hell a Needful Things. Klub č.p. 4 je malinkatý sklepní prostor ukrytý v podloubí v Hradci Králové. Jako první vystoupili KLUTZ, jejich muzika mě vůbec neoslovila. Ale k prasknutí narvaný klubík byl s jejich setem spokojený. Lidí přišlo opravdu hodně, ani se všichni před miniaturní pódium nevešli. Obývák v panelákovém bytě 2+1 by svojí velikostí mohl klidně klubu konkurovat. Dokonce ani odposlechy kapely neměly. S tím jsem se ještě nesetkal. Ale oni by se stejně nikam nevešly... SEE YOU IN HELL si odehráli to svoje a kupodivu i když takovou muziku neposlouchám, tak se mi to dost líbilo. Přijel jsem tam hlavně na NEEDFUL THINGS, kteří zrají jako víno. Odehráli svůj kratičký set v ultrarychlém tempu a bylo to vynikající!!Po skončení akce jsem zašel do nonstopu na burger a říkal si, že ten rok 2015 by nemusel bejt úplně marnej....


Žádné komentáře:

Okomentovat