15. 9. 2018 VOICES FROM THE CASTLE




Měl jsem k této akci od začátku trochu skeptický vztah, neboť po Hořicích nebyl ještě týden před akcí vyvěšen ani jeden plakát, a účast tvrdých kapel na místě konání - nádvoří zámečku v centru města pod okny paneláků - to prostě nemohlo dopadnou dobře. Akce měla začít v 17:30h přesně. Já utekl z práce ve 14 hodin a trochu popřemejšlel, poněvadž jako první měla hrát nějaká punková záležitost a jako druzí nějaká hárdkorová sypačka. Vlastně jsem chtěl na akci jen kuli kapelám Teddy Bear Autopsy a Aggressive Tyrants. Takže jsem učinil rozhodnutí a místo na první dvě kapely jsem vyrazil na fotbal k nám na hřiště s tím, že pojedu až v 19 hodin na Teddy Bear Autopsy. Když jsem tam s dvouma kámošema dorazil, tak mě velice mile překvapil počet přítomných lidí. Mohlo jich tam bejt tak 70 hlav a postupně se to rozrostlo asi na 100 hlav. Většinou hárdkoráci, pankáči, dredaři, sluníčkáři. Tráva tam voněla. Nealkoholické pivo chutnalo. Pivo za pětadvacet, prej dobrý. Pódium maličkatý. Světla dostačující, zvuk vynikající. Přijeli jsme zrovna když nikdo nehrál. Dozvěděl jsem se, že maji zpoždění, takže jsme přijeli teprve když začala zvučit druhá kapela Plán to kill která nahradila vypadnuvší Stolen Lives. Ze začátku mě srala slečna za mikrofonem, ale nakonec to bylo docela gut a i ta zpěvačka mi přišla nakonec jako příjemná holčina. Pak naběhli Teddy Bear Autopsy a strašně dlouho zvučili. Odehráli svůj prasopal a po nich hárdkoráci Fleshback  který taky zvučili jak Metallica a hráli celkem příjemný HC. Když skončili, tak pro Aggressive Tyrants zbývalo pro vystoupení i nazvučení nějakých 20 minut, aby akce mohla skončit ve 22 hodin. Byl jsem trochu naštvaný, ale AT zvučili sotva tři minuty i se stavbou bicích a spustili to a drtili to do nás až do příjezdu policie do 22:15hod. Takže hráli nějakou půlhodinku, což bohatě stačilo. Ze začátku samozřejmě nebyl zvuk nic moc, ale pak se to vylepšilo, což stejně nepoznáte a to ani dokonce na videju, které jsem za tímto účelem zhotovil na svém stařičkém fotoaparátu značky Kodak. Celkově jsem byl s akcí spokojený, ale pro příště bych zvolil jiné prostory, tak aby prudérní obyvatelé Hořic neměli kydy.


Žádné komentáře:

Okomentovat