27. 10. 2017 IGORRR


Když jsme s kámošem na Brutal Assaultu 2017 koukali do festivalového programu, zaujal nás popisek u kapely IGORRR, který nás lákal na všechno možný. Řekli jsme si teda, že se půjdeme podívat  na třetí stage na tu slávu a když to bude blbost, že si zajdem na pivko. Blbost to nebyla, pivko se nekonalo. Dokonale mě to rozesralo palici. Do té doby jsem o té kapele slyšel jenom v souvislosti s remixem na tomto výborném CD. Po skončení festivalu jsem si Igorrra trochu naposlouchal a zjistil jsem, že je to skvělé i skrzevá digitální vlny. No a když se naskytla příležitost vidět je o nějaké dva měsíce znovu a v klubu, neváhal jsem nijak dlouho, začal zpracovávat kámoše a na koncert vyrazili. Sešli jsme se na vlakovém nádraží a počkali na mého bratrance, který se uvolil že na koncert půjde s námi a ukáže nám cestu. Do začátku akce zbýval čas ještě asi na pět piv, takže jsme zašli k nějakýmu větnamcovi, pojedli několik hrstí rýže a nudlí, vypili několik litrů piva a odebrali se do Nové chmelnice, kde dohrávala předkapela, kterou jsem si nehodlal vůbec trápit své ušní bubínky. Šlo se teda do šatny odložit bundy a frrrr na pivko. Po předkapele započla úprava pódia a za nějakou půlhodinku začalo peklo. Igorrr za svým DJ pultíkem, neuvěřitelně skvělá zpěvačka, neandrtálský zpěvák a velmi šikovný bicmen to do nás pustili hned pěkně od začátku. Hrálo se hlavně z nového alba a bylo to prostě boží!! Sice jsem po shlédnutém vystoupení v rámci Brutal Assault už věděl do čeho jdu, ale i tak mě to zase poslalo do sraček. Prostě perfektní mix klasiky, metalu a techna a nebojím se tvrdit, že to byl pro mě osobně za dvacet let co jezdím na koncerty, nejlepší live co jsem shlédl. Jak rychle naběhli, tak rychle i dohráli. Škoda že vystoupení netrvalo o půl hodiny déle. Mohlo to být dokonalé. Strašně rychle to uteklo. Co ale strašně rychle neutíkalo, tak to byla fronta na šatnu, která byla v několika proudech přes celou chodbu až do klubu. Když už to bylo více méně (ale spíš více) trapné, začal paní v šatně s vydáváním oblečení pomáhat sám pořadatel. Z Chmelnice jsme zamířili do Erroru, kde jsem celkem slušně vykydnul u piva s čelem na stole. Po nějaké chvíli jsme se rozhodli opustit proslulé místo metalistů a pěšky se vydali směr Václavák ochutnat legendární klobásu od Ukrajinek ze stánku. Byla hnusná. Dokonce tak hnusná, že se mi ve vlaku udělalo špatně. Přetrpěl jsem cestu domů, procházku z nádraží v ranních hodinách a do postele jsem uléhal maximálně spokojen. Díky Igorrre, přijeď zas!!

Haemorrhage vs. Igorrr







No jo, blesk je sviňa :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat