6. 4. 2003 METALMANIA



V dubnu roku dvoutisícího třetího se nad Ostravou stahovala černá mračna. A to jak doslova, tak i hudebně. Konala se tam totiž na zimním stadionu Metalmania s takovými esy jako Marduk, Samael,  nebo Malevolent Creation. My jsme vyrazili hlavně na Samael, coby naši oblíbenou grupu. V Ostravě nás na nádraží přivítala sněhová vánice a kosa jak v ruským filmu. Rychle na autobus a honem do vyhřátých útrob vítkovické haly. Vstupenky jsme koupené neměli, takže jsme podlehli kouzlu levného nákupu z druhé ruky a pak měli stažené prdele, protože šlo o hostovské vstupenky a nevěděli jsme jestli jsou vůbec platné. Byly. Pokud venku byla zima, uvnitř to nebylo o moc lepší. Pořadatelé se na nějaké topení vykašlali, takže jsme chvílema drkotali zubama při lemtání studeného piva. První kapela ENDLESS nás vůbec nezajímala a tak jsme ji prochlastali a prokecali. Další na řadě MALEVOLENT CREATION jsme se už byli podívat, ale protože deathu moc neholdujem, začali jsme se těšit na Samael. Místo Immolation nastoupivší GOD DETHRONED byli se svým black/deathem o level poslouchatelnější. S následnými MARDUK se laťka posunula ještě o něco výš. Jenže pak nastal pád do hlubin. Nechápu proč na takových akcích vystupuje kapela jako je ANATHEMA. Vůbec to nezapadlo do dramaturgie festivalu. To samé platí o po nich nastoupivších OPETH. Ne, já prostě nemůžu o těchto dvouch kapelách napsat nic pozitivního. Je to samozřejmě jen můj názor a vím že jsou oblíbení. Ne tak u mě. Naše utrpení nešlo ani přechlastat. A samotný anathemovskoopetovský bůh na mě seslal hromy a blesky, když jsem se šel později vychcat. Pokládal jsem si kelímek s pivem na zem a když jsem se shýbal, nasadil jsem si na oko o kohoutek takovou mrdu, že mi do rána oko pěkně zabarvilo. To se může stát jen mě. Nikdo tak blbej prostě není... Takže tohle byl můj první Samael. Líbil se mi, hrálo se hlavně z alb Eternal a Passage. Po skončení jsme si zavolali basáka a že se s ním vyfotíme. Za chvíli ale naběhli securiťáci a i se zmateným basákem Samael nás vyhazovali ven. Vysvětlili jsme mu teda jak se situace má, načež začal vypoplonkovávat jen nás, protože bylo prý potřeba rychle uklidit pro zítřejší koncert Čechomor. Nemilosrdně nás vyhodil ven do studené Ostravy, kde se čerti ženili. Nekonečná cesta vlakem domů. 



Pro další fotky klikni na "Další informace"

























Žádné komentáře:

Okomentovat