BRUTAL ASSAULT 2013




K tomuhle ročníku jen krátce.... Začnu tím lepším a to byla hromada naprosto úžasných a nádherných holek ve skvělým oblečení. Obzvláště pak všechny zrzavé, nebo na zrzavo obarvené zaslouží můj velikánský obdiv za jejich krásu a čvachtající kundy. Děvčata, byla jste bezkonkurenční!! Ovšem zvukaři v plechový boudě, která si říká honosně Obscure Stage (vloni to byla Budvar Stage), to byla kapitola sama pro sebe. Vážení páni zvukaři: Jste čuráci. Takhle domrdat zvuk nejlepší kapele která zavítala na Brutal Assault 2013 (ABORYM) to se vážně nevidí/neslyší. Já jen doufám že z tý sračky, kterou jste vyprodukovali nikomu nepopraskaly ušní bubínky a že to hučení v uších mi někdy odezní. Stál jsem metr od vás, páni zvukaři, takže jste museli slyšet to, co jsem slyšel já. Já jsem ovšem slyšel jenom hluk, naprosto přepálenej zpěv a samply, který nedovolily kytarám, aby naopak slyšet byly. Takže jestli to někdo z vás čte, vyserte se na zvukaření, protože i na BALLANCE INTERRUPTION  jste to zkurvili, dokonce i na AETERNUS jste měli problémy s kytarama. Naopak SOLEFALD  se vám poved a ATARI TEENAGE RIOT byli v pohodě. Aby taky ne, když v kapele není ani jeden živej nástroj. Prostě jste to zkurvili a měli by vás za to vykastrovat. Kurva však když něco neumím, tak se do toho neseru!! Jinak nejlepší kapely pro mě osobně byly kapely, který se vůbec nehodily svojí hudbou do dramaturgie. Na celý čáře to vyhráli CLAWFINGER, ANTHRAX a ATARI TEENAGE RIOT. 


Žádné komentáře:

Okomentovat