22. 9. 2018 PURGATORY / CRANIAL CARNAGE / BUER / DYSANGELIUM



Na tuhle akci jsem se těšil protože Purgatory, ač je znám již víc než dvacet roků, doma si je nepustím co je rok dlouhej, ale vždycky jsem pro ně měl slabost. Stejně tak pro Dysangelium, kteří jsou prostě výborní. O Buer netřeba diskutovat. Takových kapel je potřeba conejvíc. Čtvrtou kapelou toho večera byli CRANIAL CARNAGE, kteří produkovali morafski det metal a na rozjezd to nebylo vůbec špatné. Akce opět začala o hodinu déle, než bylo avizováno, ale nikomu to nevadilo. Návštěva nějaká byla, ale při této sestavě jsem čekal o něco víc lidí. Druhou kapelou která zahrála, byli pořádající smrťáci DYSANGELIUM a šlapalo jim to náramně. Viděl jsem je podruhé a podruhé to nemělo chybu. Hlavní hvězda večera PURGATORY předvedla pravý nefalšovaný masakr zvaný deathmetal. Čekal jsem že to bude dobrý, ale že to bude až takhle dobrý, to nečekal asi nikdo. Naprosto perfektně odvedená práce na všech postech. Troufám si tvrdit, že to byla když ne nejlepší, tak určitě jedna z nejlepších deathových kapel, jaké jsem za svůj život viděl. Akci ukončovali BUER drtící perníkový blekmetál. Kdo čekal něco, byť jen malinko víc, musel být zklamán. Já byl spokojen, stejně jako už třikrát předtím. Velmi vydařená akce!!


Žádné komentáře:

Okomentovat