19. 9. 2008 NUNWHORRE NIGHT


V době konání koncertu jsem začal tak trochu koketovat s industrialem a technem v metalu, takže Nunwhorre Commando 666, M.A.C. OF MAD a BaBaYaBa na jednom místě v jeden večer, pro mě bylo velké lákadlo. Ovšem co je dobré pro jednoho, nemusí být dobré pro druhého. Hodně dlouho jsem hledal někoho, kdo by na tuhle akci se mnou šel. Spasitele jsem našel ve svém bratranci, zarytém blackmetalistovi. On je z Prahy takže mu šlo vlastně dohromady o hovno... Nechal se teda ukecat a já mohl opět navštívit naši stověžatou matičku, kterou tak nemám rád. O to abychom nezabloudili se postaral bratranec. Když jsem ale vstoupil do klubu, byl bych radši, kdyby mě odvedl zpátky na vlak. Absolutně nevyhovující sklepní prostory s nevyhovující kapacitou a zvukovou aparaturou, pod smradlavým barem. Ale od začátku. Vešli jsme do Jet klubu a mě zamrazilo. Čepovali tam totiž Krušovice a já tomuto pivu neholdoval. Na výběr byla ještě i lahvová Plzeň, ale ta za chvíli došla, protože do Krušovic se nikomu moc nechtělo. Do "klubu" se bloudilo po špinavých schodech a samotný klubový prostor byl špatný. Malý velmi tmavý a vlhký prostor o rozloze pár metrů bez omítnutých zdí, s malým pódiem. Hrůza... Tuším, že jako první hráli M.A.C. OF MAD a zvukově to byla dost mrdka. Už jsem je viděl jednou předtím a nedalo se to srovnat. Prostě člověk je nasranej na prostory a to se přeneslo i na požitek z vystoupení. Ovšem BBYB, ta mě hodně mile překvapila. Dokonce i zvuk jakžtakž ušel, a i didgeridoo bylo slyšet. Jejich set jsem si spokojeně odkýval hlavou. Bohužel od té doby jsem na nich nebyl a stydím se za to!!!!! Hlavní hvězdou této akce byli NUNWHORRE COMMANDO 666 které jsem měl docela naposlouchané. Ovšem zvuk byl taková sračka, že jsem měl problém vůbec písničky rozpoznat. UFF! Člověk se těší na výborné kapely, ukecá bratrance k absolvování koncertu s hudbou která ho nezajímá a pak přijde do takovýho posranýho klubu, kterej pošle všechno do hoven. Fotky technužel žádné nemám. Nejsem si uplně jistej, jestli jsem někdy zažil větší zklamání z koncertu, ale asi ne. Sorry.

Žádné komentáře:

Okomentovat