OBSCENE EXTREME 2013




Vánoce jsou v píči. A byly skvělé jako každý rok. Nedělal žádný poznámky, z čehož vyplývá, že můj vypitý mozek si toho moc ke psaní nezapamtoval. A i foťák po většinu času zůstal v autě. Není tedy z čeho čerpat. Toto povídání o Obscénních vánocích bude tedy v poklidném stylu stejně jako byl celej Obscene Extreme. Velký dík panu pořadateli Čurbymu že dal všechno do cajku a já si moh počtrnáctý vylejt palici jako kunda. Počasí až na menší májovej deštík ve čtvrtek na jedničku. Pivo? No, pil jsem Gambáče desítku a jedenáctku a nebylo to nejhorší. Byl tam ještě Kozel jedenáctka, Plzeň a venku mimo areál Krakonoš, kterej byl ovšem tedy jak bych to nazval, abych neurazil fousatýho sráče se sojkou na berli, no prostě bylo to jako když pijete chlévskou mrvu. Jeden jediný lok stačil k tomu abych málem vyblil všechno co jsem letos pozřel. To bylo snad poprvé, co bylo festivalový pivo o třídu lepší než ten zkurvenej zasranej Krakonoš. Letošní ročník jsem stejně jako každý předešlý začal masivním proplachováním jater a ledvin a tak není divu, že jsem se za pár hodin motal mezi špinavejma grinderam a metalistama. A koho to kurva sere? Bylo to tam skvělý jako vždycky. To co jsem chtěl vidět, to jsem viděl, to co jsem si chtěl koupit za CD a LP, jsem si koupil.  A kapely? Nodopiči! Pecka největší! Ze čtvtečních mě potěšili Morkhimmel, Antigama, Fleshless, Malignant Tumour, Cryptopsy a i závěrečná Hell Show, která se letos nesla v duchu duchovním :-) Čtvrteční chlastání si vybralo svoji daň v pátek, kdy jsem sice mohl chlastat, ale pajšl nebral, takže za celej den jsem vylemtnul jen 5 piv!! To je moje historický minimum. Stydím se za to, ale ne moc, poněvadž čtvrteční zátěž byla na můj organismus prostě hodně. Takže v pátek jsem poprvé za celou svoji čtrnáctiletou obscéňáckou kariéru mohl střízlivý pozorovat vánoční běsnění všudypřítomných ožralých týpků a týpek. A můžu vám říct, že je to stejná prdel jako když jste na cáry. Ono není moc příležitostí v životě sledovat Batmana, kterak souloží s banánem, Usámu Bin Ládina, jež čtyřem tisícům hudbychtivých fanoušků obscénních vánoc točí na pódiu před kapelou varlaty. Těžko též někde uvidíte vousatou obézní jeptišku, která se neohroženě vrhá s dvoumetrovým žabákem po hlavě skokem z vysokýho pódia do davu lidí.  A chodící penis jste taky určitě ještě neviděli. Jediná nevýhoda být neožralý na festu je to, že si všímáte věcí, který normálně přehlídnete. Nevím jestli se mi to zdálo, ale letos bylo na můj vkus až moc problémů s aparaturou a kabelama a i zvuk třeba u mnou velice očekávaných Anaal Nathrakh byl prostě jedná velká hovenná neposlouchatelná koule. Ale tuhle kapelu jsem měl možnost vidět potřetí a oni měli potřetí zvuk na vyližprdel, tak si řákám jestli oni to náhodou nedělají schválně. Z pátečních kapel bych určitě vyzdvihnul čínskou šílenost Cave Have Rod, Gruesome Stuff Relish, Captain Cleanoff, Napalm Death. Ale v pátek všem s velkým přehledem vymrdali prdel švédští Grave, který svojí muzikou vyvraždili celý Bojiště!! Pecka největší a nejšílenější!! Sobotní část vánoc se nesla v tom duchu, že můžu pivko jen tak do odpoledne a pak už ne, neboť noční kočírování automobilu značky Škoda Felicia se neslučuje s výskytem jakéhokoliv množství alkoholu v krvi. Takže od poledne jsem lemtal jednu limonádu a kofolu a kokakurvakolu za druhou. Nebylo to uplně špatný, ale člověk přeci jenom má blíž k tomu pivu. Ale i tak jsem si to užil. Třeba sobotní vyprazdňování se neobešlo bez hledání použitelného WC. Ano, mohl jsem si zaplatit 20Kč za vysrání na benzince, ale k tomu jsem se nesnížil. Tohle podporovat nehodlám ani do budoucna až budu hemeroid tahat z prdele za sebou po silnici. Radši jsem se podíval do sedmi naprosto zesranejch ToiToiek, kde byly hovna všude, jenom ne tam kde by měly být, než jsem narazil na jednu použitelnou.  A sobotní kapely? Já osobně, protože se nepovažuji za inteligentního člověka, který poslouchá inteligentní gaykapely jako třeba Chinaski, jsem se úplně nejvíc těšil na Sete Star Sept z Japonska.





SETE STAR SEPT



Dvojice malinkatejch japončíků která si libuje v neskutečným bordelu. Škoda jen, že jejich čtrnáctiminutové vystoupení hrubě špatně poznamenalo to, že zpěvačka a basistka Kae Takahashi měla kardinální problémy se svým aparátem. A ty blbci technici ji v tom nechali vykoupat. To byla v mých očích jediná slabá chvilka v organizaci. Kurva, když měl problémy se svým nástrojem pan Embury z Napalm Death, tak kolem něj skákalo se ztopořenými penisy 5 lidí a mohli si natrhnout anály jen aby měl pan Embury všechno v pořádku. Když se posral blbej kabel, kterej nejspíš stačil jenom prostě vyměnit křehké dívence z Japonska, tak jen všichni stáli a čuměli jak se trápí. Měl jsem chuť jim nakopat jejich řiťolezecký kakaový oka! Možná si řeknete, že v bordelu jakej oni produkují, se nějaká nefunkční baskytara značně rozladěná ztratí. Jenže v kapele, kde jsou pouze bicí a basa, je právě ta baskytara celkem důležitá. Prostě převeliká škoda, že se to takhle dojebalo ale i tak se tohle duo v mých očích blýsklo jak stříbrný prstýnek v kalíšku plném čerstvě nastříkané mrdky. Okamžitě jsem si musel jít koupit velkou desku, malou desku, tričko, vyfotit se s nima a nechat si je podepsat na šourek (pro debily tady). Obrovské a upřímné nadšení z toho že za nimi přišel fanoušek, bylo z jejich strany tak kouzelný, že jsem se do Kae zamiloval :-) Další výborný kapely na sebe nedaly dlouho čekat, takže zmíním perfektní Mucupurulent, Sublime Cadaveric Decomposition, Cock And Ball Torture, Haemorrhage, Ratos De Porao a Exhumed. Ovšem největším nářezem a nejlepší kapelou v sobotu co jsem viděl, byli pro moje střeva Aborted. Naprosto precizní, neskutečný, skvělý, prdelrozmrdávající. Zkrátka jako každej rok, můj vnitřní organismus i o letošních vánocích prožil několik orgasmů, za které ještě jednou děkuji panu hlavnímu pořadateli Čurbymu.






Žádné komentáře:

Okomentovat