30. 11. 2012 INSANIA, LAST NINJAS, PAVILON9

"Hele, slyšels někdy Insanii?" "Ne." "To si poslechni, je to výborný!". Tato obsáhlá konverzace proběhla mezi mnou a mým kamarádem na festivalu Brutal Assault 2012 a mě se zachovala v jedný z mozkových buněk kterou jsem během léta neprochlastal a v pravou chvíli jsem si toto vybavil, poněvadž zrovna  Insania hrála v Novém Bydžově a já se na ni teda jel podívat. Předkapela z řady nějakých neposlouchatelných alternativních rockových odrhovaček se nedala poslouchat. A oni hráli tak strašně dlouho. Jako kdyby se jim nechtělo z podia. Naštěstí za barem točil můj dlouholetý kamarád, takže jsem čas trávil lepší činností, než poslechem  LAST NINJAS, kteří vystoupili místo avizovaných 35TH MAYDAY. Každopádně Insania, kterou jsem nikdy předtím neslyšel ani naživo ani skrze digitální nebo analogovou techniku, se mi líbila. Zvukově to bylo v absolutním pořádku, účast jako vždycky v Bydžově tristní. INSANIA se pro mě od té doby stala jednou ze zásadních českých kapel a vždycky ji naživo rád vidím. PAVILON9 jsem vynechal, protože se mi nechtělo jít domů pěšky a naskytla se možnost odvozu. Kapela mi to jistě promine....









Koupě vinylu byla nutností!!

Žádné komentáře:

Okomentovat